2022-09-18 18:17

Rinkodara recesijos metu: kaip planuoti ir rengti biudžetą

Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, „TBWA Vilnius“ partnerė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, „TBWA Vilnius“ partnerė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daugeliui įmonių kitų metų planavimas, vykstantis šį rudenį, bus konservatyvesnis ir atsargesnis. Tam įtakos turi ir recesijos nuojauta, ir neapibrėžtumas ekonomikoje, ir didėjantis visuomenės nerimas. Tad iš rinkodaros specialistų planavimas pareikalaus kur kas daugiau nestandartinių ėjimų.
  • Šiemet laimės ne geras planas, o geras džiazas.
  • Pasiruoškime greitiems pokyčiams ir įdomesnių sprendimų paieškai.
  • Gali tekti dirbti „be biudžeto“ arba „pasidaryk pats“ principu.
  • Sunkmečiu empatija tampa kertine komunikacijos sąlyga.

„Tačiau kai išsijungia šviesa, įsijungia pajauta, atverdama erdvę įdomesniems sprendimams“, – teigia Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, rinkodaros agentūros „TBWA / Vilnius“ partnerė, rinkodaros strategė.

52795
130817
52791