Rinkodara recesijos metu: kaip planuoti ir rengti biudžetą
- Šiemet laimės ne geras planas, o geras džiazas.
- Pasiruoškime greitiems pokyčiams ir įdomesnių sprendimų paieškai.
- Gali tekti dirbti „be biudžeto“ arba „pasidaryk pats“ principu.
- Sunkmečiu empatija tampa kertine komunikacijos sąlyga.
„Tačiau kai išsijungia šviesa, įsijungia pajauta, atverdama erdvę įdomesniems sprendimams“, – teigia Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, rinkodaros agentūros „TBWA / Vilnius“ partnerė, rinkodaros strategė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai