Prekės ženklų suirutė karo fone: ženklodara kvėpuoja tik laisvėje
Akylesnė akis turėjo pastebėti, kad šie žaibiškai vykę procesai „rimuojasi“ ir su procesais, vykstančiais Kinijoje. Šalyje, kurios vartotojai dievina vakarietiškus prekės ženklus, tačiau vis dažniau yra skatinami rinktis kiniškas alternatyvas, pavyzdžiui, vietines „Hey Tea“ kavinukes vietoj „Starbucks“.
Baigiantis nevaržomos globalizacijos amžiui ir pasauliui iš naujo poliarizuojantis, prasminga įvertinti, kokį vaidmenį jame galėtų vaidinti vakarietiški prekės ženklai. Lygtis – ne iš lengvųjų. Viena vertus, besivystančių rinkų vartotojai ir toliau trokšta vakarietiškų ženklų, leidžiančių įtvirtinti sėkmingo, pažangaus ir modernaus žmogaus tapatybę.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai