Prekės ženklų suirutė karo fone: ženklodara kvėpuoja tik laisvėje

Akylesnė akis turėjo pastebėti, kad šie žaibiškai vykę procesai „rimuojasi“ ir su procesais, vykstančiais Kinijoje. Šalyje, kurios vartotojai dievina vakarietiškus prekės ženklus, tačiau vis dažniau yra skatinami rinktis kiniškas alternatyvas, pavyzdžiui, vietines „Hey Tea“ kavinukes vietoj „Starbucks“.
Baigiantis nevaržomos globalizacijos amžiui ir pasauliui iš naujo poliarizuojantis, prasminga įvertinti, kokį vaidmenį jame galėtų vaidinti vakarietiški prekės ženklai. Lygtis – ne iš lengvųjų. Viena vertus, besivystančių rinkų vartotojai ir toliau trokšta vakarietiškų ženklų, leidžiančių įtvirtinti sėkmingo, pažangaus ir modernaus žmogaus tapatybę.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai