Rusijoje pradeda veikti pirmosios „Starbucks“ tinklą perėmusios kavinės

Publikuota: 2022-08-19
Natalijos Kolesnikovos (AFP / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Natalijos Kolesnikovos (AFP / „Scanpix“) nuotr.

JAV kavinių tinklui „Starbucks“ pasitraukus iš Rusijos, tinklą perėmusi įpėdinė, pasivadinusi „Stars Coffee“, penktadienį Maskvoje pasitiko pirmuosius savo lankytojus.

Liepą prokremliškas reperis Timati ir restoranų projektų plėtotojas Antonas Pinskij įsigijo „Starbucks“ padalinį Rusijoje ir suteikė jam naują pavadinimą, paskelbdami šūkį: „Bucks“ nebeliko, tačiau „Stars“ pasiliks“. 

„Kodėl „Stars“? Naujasis prekės ženklas vienija gastronomijos pramonės žvaigždes“, – tinklalapyje su naujuoju logotipu parašė naujieji kavinių tinklo savininkai. 

Sukurtas ir naujas logotipas – tiesa, labai panašus į savo pirmtaką.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Naujajame logotipe vietoje legendinės „Starbuck“ dviuodegės undinės vaizduojama tradicinį rusišką galvos apdangalą, kokošniką, dėvinti mergina. 

Skelbiama, kad kavinių meniu lankytojai ras pažįstamų gėrimų su kofeinu, bet ne „Starbucks“ patentuotų frapučinų. 

Naujasis tinklas taip pat tęs „Starbucks“ tradiciją priimant užsakymą ant puodelių užrašyti klientų vardus. 

„Starbucks“ laikinai uždarė savo 130 kavinių Rusijoje, kai vasario pabaigoje Maskva įsiveržė į Ukraina. Vėliau tinklas paskelbė, kad po beveik 15 metų visam laikui paliks Rusijos rinką. 

 „Stars Coffee“ savininkai teigė, kad visos tinklo prekyvietės Rusijoje bus atidarytos iki rugsėjo pabaigos. 

Dauguma jų išliks kavinėmis, o kai kurios taps restoranais. 

Pasak jų, apie 80% iš 2.000 „Starbucks“ darbuotojų Rusijoje pasikeitus savininkams nusprendė pasilikti.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27
„Koops mažmenos“ vadovas: smarkiai padidėjęs importas mums leidžia palaikyti augimą Premium

Simas Bendorius, „Koops mažmenos“, jungiančios 300 parduotuvių 28-iuose šalies miestuose, direktorius, VŽ...

Prekyba
2022.09.27
D. Godelis. Vartotojus pritraukėte, o ką jiems pasiūlyti toliau?

Verslo ilgaamžiškumui būtinas ne tik nuolatinis naujų klientų pritraukimas, bet ir esamų išlaikymas (angl.

Nuomonės
2022.09.26
Tiekimo grandinės išsitempusios, kai kurių prekių trūksta Premium

Sunkumų, kokių buvo per pandemiją ir pradėjus stipriai brangti jūriniams pervežimams, dabar prekių tiekime...

Prekyba
2022.09.26
J. Gylys: „Armitana“ neinvestavo į e. prekybą, kol jos ant menčių nepaguldė konkurentai iš užsienio (I dalis) Premium

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundzius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.26
„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms Premium 1

Prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“ rodo, kad mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos valstybėse yra...

Rinkodara
2022.09.23
„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą 1

Bilietų platintoja „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Jis siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių...

Rinkodara
2022.09.22
Mišraus amžiaus kolektyve – skirtumus pasitelkti problemų sprendimui Premium

Pandemija privertė verslą kone pernakt pereiti prie nuotolinio darbo, kuris neatsiejamas nuo technologijų.

Vadyba
2022.09.22
Restoranų savininkai: įliejus paramos iki mūsų pinigai neateis Premium 18

Už rugpjūtį įmonių gautos energijos kaštų sąskaitos yra nesuvokiamos, elektros ir dujų kainų augimas yra...

Prekyba
2022.09.22
Aukšta infliacija didina susidomėjimą brangakmeniais Premium 1

Vienam pagrindinių pasaulyje brangakmenių tiekėjų po pertraukos atnaujinus žaliavos tiekimą deimantų...

Prekyba
2022.09.22
Pirmąjį pusmetį „Maxima LT“ pajamos augo 5,7%

Pirmąjį šių metų pusmetį Baltijos šalyse, Lenkijoje bei Bulgarijoje veikiančios „Maxima grupės“...

Prekyba
2022.09.21
S. Mačiukas: po gerų finansinių metų jau įjungėme planą B Premium 1

Degalų prekybininkės UAB „Circle K Lietuva“ pajamos per pastaruosius finansinius metus, kurie prasidėjo...

Prekyba
2022.09.21
D. Makūnas: kai kurie „Aljansas Aibė“ nariai svarsto užsidaryti šaltajam sezonui arba nutraukti veiklą Premium 2

Šiandien aljanso parduotuvių energijos kaštai siekia iki 8% nuo pardavimų apyvartos, kai pernai vidutiniškai...

Prekyba
2022.09.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku