Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė

„Naujoje pozicijoje, mano, kaip rinkodaros vadovės, vienas iš pagrindinių lūkesčių – sklandžiai vystyti ir įgyvendinti „Audimo“ prekės ženklo rinkodaros strategiją. Ji orientuota į esamus ir potencialius pirkėjus, šis prekės ženklas jau turi savo lojalius fanus, tad sieksiu, kad jie ir toliau išliktų vieno iš ryškiausių lietuviškų prekių ženklo vartotojais. Jaučiu didelę atsakomybę, tęsdama darbus“, – VŽ teigia T. Rudienė.
VŽ rašė, kad pernai rudeniop „Audimas“ pertvarkė verslą ir atskyrė bendroves: užsakomosios gamybos verslą vykdo UAB „Audimas Supply“, o prekės ženklą – UAB „Audimas Brand“, nekilnojamąjį turtą – UAB „Audimo turtas“. Kontroliuojančioje AB „Audimas“ liko sutelktos finansų, informacinių sistemų, personalo administravimo, turto valdymo ir kitos veiklos.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai