„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Publikuota: 2022-06-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ (angl. „Cannes Lions“) šiemet pateikta daugiau nei 25.000 paraiškų iš 87 šalių, tarp jų – 15 darbų iš Lietuvos. Vienas jų – „Not Perfect Companies“ kampanija „Paskambink Rusijai“ jau pateko tarp finalininkų „Titanium“ kategorijoje.

Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. 

Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Milk Agency“ (2), „Not Perfect Vilnius“ (4), „Pencil and Lion“ (1), video reklamos įmonė „Some films“ (3), „Sven Svensson“ (4)  bei lietuviškų daržovių auginimo įmonė „Kietaviškių gausa“ (1).

Reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“ apdovanojimams pateikė 4 paraiškas: Lietuvos plaukimo federacijai kurtą TV klipą „Vaizdo“ („Film“) kategorijoje ir plačiai pasaulyje suskambėjusią kampaniją „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“). 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Ši kampanija varžosi „Kūrybiškos strategijos“ („Creative Strategy“), „Viešųjų ryšių“ ir „Titanium“ kategorijose. Jau paaiškėjo, jog „Titanium“ kategorijoje šis darbas pateko į finalininkų sąrašą (angl. shortlist), o jame liko tik 24 darbai pretenduojantys nugalėti.

Paulius Senūta, reklamos agentūros UAB "Not Perfect Companies" valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Senūta, reklamos agentūros UAB "Not Perfect Companies" valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Paulius Senūta, „Not Perfect Companies“ vadovas, pristatydamas kampaniją „Paskambink Rusijai“, pabrėžia, kad patekti tarp 24 geriausių darbų yra beprotiškai didelis pasiekimas. 

Apie kampaniją P. Senūta kalbėjo VŽ podkaste.

„Visi laukiam gerų žinių ir kitose kategorijose, kurių kandidatų laimėti sąrašai dar nepaskelbti“, – išplatintame pranešime teigia P. Senūta.

Reklamos agentūra „Pencil and lion“ apdovanojimui maisto pakuočių kategorijoje pateikė lietuvių startuolio „Bee Loop“ tvarios vaško medaus pakuotės darbą. Medaus pakuotė yra be jokių papildomų etikečių, organiška, perdirbama, valgoma, savaime suyranti, priešgrybelinė, antivirusinė, antibakterinė ir antiseptinė. Pakuotę kūrė Aurimas Kadzevičius, dizaineris ir startuolio „Bee Loop“ vienas iš įkūrėjų.

Produktas „Bee Loop“ Los Andžele, JAV vykusiuose kasmetiniuose pakuočių dizaino apdovanojimuose „Dieline Awards“ laimėjo aukščiausią apdovanojimą. Jis išsiskyrė originalumu, tvarumu, kokybe ir aktualumu pasauliui. Pakuotė buvo įvertinta ir dviem geltonais pieštukais (dvigubas auksas) didžiausiuose pasaulyje D&AD dizaino apdovanojimuose – to iki šiol nebuvo pavykę nei vienam lietuvių kūrėjui, pažymima pranešime.

„Žiūrėsime, kaip seksis „Kanų liūtų“ apdovanojimuose, bet esmė juk dalyvauti, atstovauti Lietuvą“, – sako A. Kadzevičius.

Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.  

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ (dabar – „Not Perfect Companies“) agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui. 

2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse. 

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku