„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos
Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“.
Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Milk Agency“ (2), „Not Perfect Vilnius“ (4), „Pencil and Lion“ (1), video reklamos įmonė „Some films“ (3), „Sven Svensson“ (4) bei lietuviškų daržovių auginimo įmonė „Kietaviškių gausa“ (1).
Reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“ apdovanojimams pateikė 4 paraiškas: Lietuvos plaukimo federacijai kurtą TV klipą „Vaizdo“ („Film“) kategorijoje ir plačiai pasaulyje suskambėjusią kampaniją „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“).
Ši kampanija varžosi „Kūrybiškos strategijos“ („Creative Strategy“), „Viešųjų ryšių“ ir „Titanium“ kategorijose. Jau paaiškėjo, jog „Titanium“ kategorijoje šis darbas pateko į finalininkų sąrašą (angl. shortlist), o jame liko tik 24 darbai pretenduojantys nugalėti.
Paulius Senūta, „Not Perfect Companies“ vadovas, pristatydamas kampaniją „Paskambink Rusijai“, pabrėžia, kad patekti tarp 24 geriausių darbų yra beprotiškai didelis pasiekimas.
Apie kampaniją P. Senūta kalbėjo VŽ podkaste.
„Visi laukiam gerų žinių ir kitose kategorijose, kurių kandidatų laimėti sąrašai dar nepaskelbti“, – išplatintame pranešime teigia P. Senūta.
Reklamos agentūra „Pencil and lion“ apdovanojimui maisto pakuočių kategorijoje pateikė lietuvių startuolio „Bee Loop“ tvarios vaško medaus pakuotės darbą. Medaus pakuotė yra be jokių papildomų etikečių, organiška, perdirbama, valgoma, savaime suyranti, priešgrybelinė, antivirusinė, antibakterinė ir antiseptinė. Pakuotę kūrė Aurimas Kadzevičius, dizaineris ir startuolio „Bee Loop“ vienas iš įkūrėjų.
Produktas „Bee Loop“ Los Andžele, JAV vykusiuose kasmetiniuose pakuočių dizaino apdovanojimuose „Dieline Awards“ laimėjo aukščiausią apdovanojimą. Jis išsiskyrė originalumu, tvarumu, kokybe ir aktualumu pasauliui. Pakuotė buvo įvertinta ir dviem geltonais pieštukais (dvigubas auksas) didžiausiuose pasaulyje D&AD dizaino apdovanojimuose – to iki šiol nebuvo pavykę nei vienam lietuvių kūrėjui, pažymima pranešime.
„Žiūrėsime, kaip seksis „Kanų liūtų“ apdovanojimuose, bet esmė juk dalyvauti, atstovauti Lietuvą“, – sako A. Kadzevičius.
Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.
2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ (dabar – „Not Perfect Companies“) agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui.
2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.
Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.