Įspūdingiausios lojalumo programos 2022 m.
Dauguma lojalumo programų yra grįstos klientui suteikiama nauda, proporcinga jo išleistų pinigų sumai, tačiau matyti ir sudėtingesnių formulių, kuriose integruotas dirbtinis intelektas, apjungiamos kelių mažmenininkų partnerystės, vartotojai motyvuojami jungtis prie mokamų lojalumo programų.
Iš principo vartotojai palankiai vertina galimybę būti lojaliais klientais, ypač jei programos yra nemokamos. RIS tyrimo duomenimis, trečdalis (33%) apklaustų mažmenininkų, turinčių lojalumo programas, teigia, kad daugiau nei pusė jų klientų noriai prisijungia prie klubo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai