2022-03-11 15:09

Įspūdingiausios lojalumo programos 2022 m.

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Šiandien lojalumo programos ne vien padeda sutelkti kuo daugiau klientų. Verslams patiriant didelę konkurenciją ieškoma efektyvių sprendimų diferencijuoti lojalumo sistemas, kad kuo didesnė narių bendruomenė gautų tokią vertę, kokios jie tikisi, o iš kai kurių prekės ženklų galima nemažai ko pasimokyti, rodo konsultacijų bendrovės RIS, siūlančios prekybos sprendimus, tyrimas.

Dauguma lojalumo programų yra grįstos klientui suteikiama nauda, proporcinga jo išleistų pinigų sumai, tačiau matyti ir sudėtingesnių formulių, kuriose integruotas dirbtinis intelektas, apjungiamos kelių mažmenininkų partnerystės, vartotojai motyvuojami jungtis prie mokamų lojalumo programų.

Iš principo vartotojai palankiai vertina galimybę būti lojaliais klientais, ypač jei programos yra nemokamos. RIS tyrimo duomenimis, trečdalis (33%) apklaustų mažmenininkų, turinčių lojalumo programas, teigia, kad daugiau nei pusė jų klientų noriai prisijungia prie klubo.

52795
130817
52791