2022-01-04 06:45

A. Penkaitis: „Viados“ pavyzdys rodo, kad pasivyti „Maximą“ nesunku

Arūnas Penkaitis, UAB „Fleet System Competence Center“ direktorius, „Agile“ treneris ir IT inovacijų ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Penkaitis, UAB „Fleet System Competence Center“ direktorius, „Agile“ treneris ir IT inovacijų ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lojalumo programos šiemet aštrėjančiame mažmeninės prekybos segmente bus dar vienas ginklas, kovojant dėl didesnio pirkėjo krepšelio.
  • 2021-aisiais matėme lojalumo programų renesansą mažmeninėje prekyboje.
  • Naujovių čia netrūks ir šiemet.
  • Tiek „Viada“, tiek „Maxima“ yra gerokai atsiplėšę į priekį nuo kitų prekybininkų mobiliųjų programėlių.
  • Tai yra du flagmanai, kurie stumia visą mobiliųjų programėlių ir mažmenos inovacijų segmentą Lietuvoje į priekį.
  • „Viada“ skaičiuoja, kad mobilioji programėlė paskatino tapti lojaliais apie 100.000 vartotojų.
  • Bankas šiandien yra telefone, apyrankėje, žiede, visa tai reikia tiesiog integruoti geresnei vartotojo patirčiai.

Arūnas Penkaitis, mokėjimo kortelių, lojalumo programų ir mobilių sprendimų kūrėjos UAB „Fleet System Competence Center“ direktorius, IT inovacijų ekspertas, teigia, kad rinkoje jaučia didelį sujudimą tuo klausimu.

52795
130817
52791