2021-04-26 22:45

Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai patikusios – „Tele2“ sliekai ir iš televizijos žiūrovo krėslo verčianti „Camelios“ reklama.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, kaip ir galima tikėtis, priešvelykiniu laikotarpiu labiausiai pastebimos buvo didžiųjų prekybos tinklų reklamos, siūlančios maisto prekes pavasarinėms vaišėms.

„Lidl“ su savo reklaminiais pasiūlymais rikiuojasi pirmoje vietoje tarp įsimintiniausių reklamų, „Maxima“ dalijasi 2 ir 3 vietas su „Tele2“.

52795
130817
52791