Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų Lidl ir Maximos velykinės kampanijos, labiausiai patikusios Tele2 sliekai ir iš televizijos žiūrovo krėslo verčianti Camelios reklama.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės Synopticom Ad Research vadovo, kaip ir galima tikėtis, priešvelykiniu laikotarpiu labiausiai pastebimos buvo didžiųjų prekybos tinklų reklamos, siūlančios maisto prekes ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti