Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, kaip ir galima tikėtis, priešvelykiniu laikotarpiu labiausiai pastebimos buvo didžiųjų prekybos tinklų reklamos, siūlančios maisto prekes pavasarinėms vaišėms.
„Lidl“ su savo reklaminiais pasiūlymais rikiuojasi pirmoje vietoje tarp įsimintiniausių reklamų, „Maxima“ dalijasi 2 ir 3 vietas su „Tele2“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai