„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę

Reklama publikuota: 2021-01-18
svg svg

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių išteklių planavimą bei klientų poreikių užtikrinimą. Išsikėlusi tokius tikslus, integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ ieškojo inovatyvaus sprendimo, kuris leistų patikimai vertinti savo veiklą ir efektyvinti darbo procesą. Geriausia išeitimi tapo įmonės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) siūlomas „BMK Vision“. Tai tiksliais faktais paremtas duomenų analitikos sprendimas, sekantis lankytojų srautus, lankomumo pokyčius, leidžiantis palyginti bei analizuoti informaciją, taip ne tik perplanuojant darbuotojų poreikį, bet ir stebint svarbiausius našumo rodiklius.

BMK Skaitmeninio turinio kūrimo skyriaus vadovo Viliaus Jurgelevičiaus teigimu, „BMK Vision“ ypač pasiteisina ir COVID-19 pandemijos kontekste. Sprendimas užtikrina tiek lankytojų srauto kontrolę bei stebėseną, tiek galimybę informaciją ypač lengvai ir greitai pateikti valstybinėms institucijoms, taip įrodant, jog klientų skaičius nebuvo viršytas. Šis poreikis valdyti lankytojų srautus, anot V. Jurgelevičiaus, išliks aktualus ir dar ilgai po to, kai atsivers dėl dabar galiojančio karantino uždarytos prekybos bei laisvalaikio vietų durys.

Pabandę vieną, išplėtė iki 40

„BMK Vision“ yra skirtas realiu laiku stebėti parduotuvių, prekybos centrų, HoReCa sektoriaus, kitų viešų erdvių lankytojų srautus bei elgseną. Sistema leidžia identifikuoti lankytojų demografinę sudėtį, atitinka galiojančias privatumo bei asmens duomenų apsaugos taisykles.

Šis sprendimas, naudodamas vizualinio atpažinimo ir mašininio mokymosi algoritmus, analizuoja statistinius duomenis, stebi lankytojų judėjimą bei padėtį tam tikroje patalpos vietoje. Sistemai pasitelkiami apgalvotai erdvėje išdėstyti erdviniai sensoriai ir įrangoje montuojamos žymos. Programinė įrangos dalis yra sukurta BMK, o 3D sensoriai, kurių integracija pritaikoma konkretiems klientų poreikiams, perkami iš Vokietijos, Šveicarijos ir kitų šalių gamintojų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Todėl kalbėdamas apie „BMK Vision“ stiprybes, V. Jurgelevičius tikina, jog šis sprendimas yra tikslus, patikimas ir inovatyvus. Pasak specialisto, vienos didžiausių šalies telekomunikacijų bendrovių „Telia“ pasirinkimas jį pritaikyti savo veiklos vertinimui tik įrodo minėtus pranašumus. 

„Anksčiau klientas turėjo kitą – paprastesnę, senesne technologija pagrįstą klientų srautų skaičiavimo sistemą. Tačiau duomenys nebuvo tikslūs, todėl bendrovė pradėjo kvestionuoti visą informaciją apskritai. „Telia“ rinkoje ieškant patikimo sprendimo, mes pasiūlėme išbandyti „BMK Vision“. Viskas prasidėjo nuo pilotinio projekto viename salone, o dabar sistemą išplėtėme į 40 atstovybių visoje Lietuvoje. Su klientu planuojame ir tolimesnę plėtrą, o tai nuteikia optimistiškai – vadinasi, einame teisingu keliu“, – apie bendradarbiavimo sėkmę pasakoja V. Jurgelevičius. 

Tobulina ir veiklą, ir paslaugų kokybę   

Paklaustas, kodėl „Telia Lietuva“ prireikė tokios sistemos, V. Jurgelevičius sako, jog bendrovė supranta, jog didieji duomenys daro milžinišką įtaką šiandienos verslui. Tik turėdamas tikslią ir tinkamą informaciją, pastarasis gali įgyti pranašumą prieš konkurentus. Ši stiprybė, anot pašnekovo, dar labiau išryškės pasibaigus COVID-19 krizei, suteikdama veiklai dar daugiau efektyvumo.

„Todėl „BMK Vision“ yra būdas gauti tuos patikimus duomenis, kurių kitaip nesužinosi. Savo ruožtu bendrovė naudoja vieną iš sprendimo versijų, kuri skaičiuoja klientų kiekį. Sistema jį segmentuoja ir atskiria, pavyzdžiui, matydama, lankytojai yra vaikai ar suaugusieji. Taip pat stebima, kelintą valandą lankytojų srautas yra intensyviausiais. Taip sprendimas leidžia duomenis patogiai turėti vienoje vietoje, juos analizuoti, integruoti į asmeninę verslo analizavimo sistemą ir, sugretinusi šią informaciją su pardavimine, bendrovė žino, kiek ir kada konkrečiame salone reikia darbuotojų. Matydama lankomumo pokyčius, kurie ypač aktualūs COVID-19 pandemijos kontekste, „Telia Lietuva“ planuoja konsultantų poreikį“, – „BMK Vision“ veikimo principus aiškina V. Jurgelevičius.  

Savo ruožtu „Telia“ mažmeninės prekybos vadovė Lina Banzinė priduria – bendrovės salonai yra suskirstyti į zonas: didieji miestai, mažieji, įsikūrę prekybos centruose, kitose patalpose. Pašnekovės teigimu, „BMK Vision“ leidžia stebėti, kaip kinta lankomumo tendencijos, sezoniškumas, srautai regioninėse atstovybėse, prekybos centruose arba nedirbančiose savaitgaliais.

„Matuojame ir efektyvumą. Tai darome skirtingais būdais, o vienas iš jų yra stebėti, kiek lankytojų per valandą tenka vienam darbuotojui. Taip skaičiuojame personalo krūvį, nes mums svarbu ne tik kokybiškiausias rinkoje klientų aptarnavimas, bet ir mūsų darbuotojų pasitenkinimas. Galiausiai, teikiame kitokias paslaugas nei, tarkime, didžiųjų maisto parduotuvių, kurios pardavimus iš karto mato per čekius. Mūsų lankytojas salone gali praleisti daug laiko, bet pirkti tik kitą mėnesį, todėl pardavimų statistiką nėra tiksli ir prireikia papildomų duomenų. Juos ir suteikia  BMK Vision““, – pabrėžia L. Banzinė.  

Sistemos duomenys rodo našumą

„Telia“ mažmeninės prekybos vadovė patvirtina, kad šis sprendimas išties pasiteisino, nes, pasitelkus sistemą, lengviau ir valdyti vidinius išteklius, ir atitikti klientų lūkesčius.

„Inovacijų naudojimas mūsų veikloje – vienas pagrindinių prioritetų. Šiuo metu šalyje diegiame 5G ryšį, nuolatos tobuliname darbo procesus, buvome ir tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „BMK Vision“. Stebėdami, kurią savaitės dieną ir kokiu laiku salonuose turime didžiausią lankytojų srautą, galime perplanuoti personalą, taip tik dar labiau gerindami paslaugų kokybę bei klientų poreikių užtikrinimą. Sistemos teikiamais duomenimis pasitikime, nes jie yra vienas iš mūsų svarbiausių našumo rodiklių (KPI)“, – teigia L. Banzinė.

Visgi BMK atstovas pastebi – „BMK Vision“ panaudojimo galimybės yra dar platesnės. Sistema leidžia lankytojų srautų duomenis gretinti su orų prognozėmis ir stebėti, kokią įtaką pastarieji turi klientų apsilankymui. Ne ką mažesnis sprendimo pranašumas, ypač aktualus dabartiniu laikotarpiu, yra kontrolės mechanizmas.

Pasiteisina ir per karantiną

Užsiminęs apie efektyvų „BMK Vision“ panaudojimą dabartiniu laikotarpiu, V. Jurgelevičius priduria: stebėdamas lankytojų srautus, šis sprendimas gali siųsti SMS, kai klientų skaičius artėja prie nustatytos ribos. Sistema taip pat realiu laiku rodo patalpų užimtumą TV ekrane.

„Dėl COVID-19 pandemijos prekybos vietoms numatytų kvadratinių metrų ploto vienam lankytojui skaičius nuolat kinta. Todėl „BMK Vision“ šioje situacijoje ypač praverčia. Sistema, stebėdama patalpas, mato, kiek juose yra klientų. Taip prie įėjimo pakabinamame ekrane galima rodyti ir kiek lankytojų dar gali užeiti, ir, pasiekus ribą, pranešti, jog teks palaukti. Sistema netgi prijungiama prie automatinių durų ir neleidžia joms atsidaryti, kai patalpose yra klientų perviršis. Jei prekybos salė yra didesnė, pasiekus lankytojų ribą, darbuotojas gali gauti pranešimą, jog skaičius viršytas ir reikia pradėti reguliuoti srautus“, – pabrėžia V. Jurgelevičius.

Savo ruožtu per karantiną pritaikiusi sistemą, „Telia Lietuva“ turi galimybę vertinti, ar klientai vengia lankytis prekybos centruose esančiuose salonuose, o galbūt tendencijos priešingos. Todėl, anot V. Jurgelevičiaus, bendrovė geba vadovautis ne nuojautomis, o tiksliai žinoti, kad stebimoje atstovybėje konkrečiu laiku buvo vienoks lankytojų skaičius, o kitu metu – kitoks.

„Turėdamas istorinius duomenis bei realiu laiku stebėdamas užimtumą, kiekvienas „BMK Vision“ naudotojas gali ir greitai bei paprastai pateikti informaciją kontroliuojančioms institucijoms. Tai patogus įrankis sekti, audituoti ir vienu mygtuko paspaudimu išsiųsti ataskaitą, jog lankytojų srauto perviršio niekada nebuvo“, – reziumuoja V. Jurgelevičius.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku