„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę

Publikuota: 2021-01-18
svg svg

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių išteklių planavimą bei klientų poreikių užtikrinimą. Išsikėlusi tokius tikslus, integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ ieškojo inovatyvaus sprendimo, kuris leistų patikimai vertinti savo veiklą ir efektyvinti darbo procesą. Geriausia išeitimi tapo įmonės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) siūlomas „BMK Vision“. Tai tiksliais faktais paremtas duomenų analitikos sprendimas, sekantis lankytojų srautus, lankomumo pokyčius, leidžiantis palyginti bei analizuoti informaciją, taip ne tik perplanuojant darbuotojų poreikį, bet ir stebint svarbiausius našumo rodiklius.

BMK Skaitmeninio turinio kūrimo skyriaus vadovo Viliaus Jurgelevičiaus teigimu, „BMK Vision“ ypač pasiteisina ir COVID-19 pandemijos kontekste. Sprendimas užtikrina tiek lankytojų srauto kontrolę bei stebėseną, tiek galimybę informaciją ypač lengvai ir greitai pateikti valstybinėms institucijoms, taip įrodant, jog klientų skaičius nebuvo viršytas. Šis poreikis valdyti lankytojų srautus, anot V. Jurgelevičiaus, išliks aktualus ir dar ilgai po to, kai atsivers dėl dabar galiojančio karantino uždarytos prekybos bei laisvalaikio vietų durys.

Pabandę vieną, išplėtė iki 40

„BMK Vision“ yra skirtas realiu laiku stebėti parduotuvių, prekybos centrų, HoReCa sektoriaus, kitų viešų erdvių lankytojų srautus bei elgseną. Sistema leidžia identifikuoti lankytojų demografinę sudėtį, atitinka galiojančias privatumo bei asmens duomenų apsaugos taisykles.

Šis sprendimas, naudodamas vizualinio atpažinimo ir mašininio mokymosi algoritmus, analizuoja statistinius duomenis, stebi lankytojų judėjimą bei padėtį tam tikroje patalpos vietoje. Sistemai pasitelkiami apgalvotai erdvėje išdėstyti erdviniai sensoriai ir įrangoje montuojamos žymos. Programinė įrangos dalis yra sukurta BMK, o 3D sensoriai, kurių integracija pritaikoma konkretiems klientų poreikiams, perkami iš Vokietijos, Šveicarijos ir kitų šalių gamintojų.

Todėl kalbėdamas apie „BMK Vision“ stiprybes, V. Jurgelevičius tikina, jog šis sprendimas yra tikslus, patikimas ir inovatyvus. Pasak specialisto, vienos didžiausių šalies telekomunikacijų bendrovių „Telia“ pasirinkimas jį pritaikyti savo veiklos vertinimui tik įrodo minėtus pranašumus. 

„Anksčiau klientas turėjo kitą – paprastesnę, senesne technologija pagrįstą klientų srautų skaičiavimo sistemą. Tačiau duomenys nebuvo tikslūs, todėl bendrovė pradėjo kvestionuoti visą informaciją apskritai. „Telia“ rinkoje ieškant patikimo sprendimo, mes pasiūlėme išbandyti „BMK Vision“. Viskas prasidėjo nuo pilotinio projekto viename salone, o dabar sistemą išplėtėme į 40 atstovybių visoje Lietuvoje. Su klientu planuojame ir tolimesnę plėtrą, o tai nuteikia optimistiškai – vadinasi, einame teisingu keliu“, – apie bendradarbiavimo sėkmę pasakoja V. Jurgelevičius. 

Tobulina ir veiklą, ir paslaugų kokybę   

Paklaustas, kodėl „Telia Lietuva“ prireikė tokios sistemos, V. Jurgelevičius sako, jog bendrovė supranta, jog didieji duomenys daro milžinišką įtaką šiandienos verslui. Tik turėdamas tikslią ir tinkamą informaciją, pastarasis gali įgyti pranašumą prieš konkurentus. Ši stiprybė, anot pašnekovo, dar labiau išryškės pasibaigus COVID-19 krizei, suteikdama veiklai dar daugiau efektyvumo.

„Todėl „BMK Vision“ yra būdas gauti tuos patikimus duomenis, kurių kitaip nesužinosi. Savo ruožtu bendrovė naudoja vieną iš sprendimo versijų, kuri skaičiuoja klientų kiekį. Sistema jį segmentuoja ir atskiria, pavyzdžiui, matydama, lankytojai yra vaikai ar suaugusieji. Taip pat stebima, kelintą valandą lankytojų srautas yra intensyviausiais. Taip sprendimas leidžia duomenis patogiai turėti vienoje vietoje, juos analizuoti, integruoti į asmeninę verslo analizavimo sistemą ir, sugretinusi šią informaciją su pardavimine, bendrovė žino, kiek ir kada konkrečiame salone reikia darbuotojų. Matydama lankomumo pokyčius, kurie ypač aktualūs COVID-19 pandemijos kontekste, „Telia Lietuva“ planuoja konsultantų poreikį“, – „BMK Vision“ veikimo principus aiškina V. Jurgelevičius.  

Savo ruožtu „Telia“ mažmeninės prekybos vadovė Lina Banzinė priduria – bendrovės salonai yra suskirstyti į zonas: didieji miestai, mažieji, įsikūrę prekybos centruose, kitose patalpose. Pašnekovės teigimu, „BMK Vision“ leidžia stebėti, kaip kinta lankomumo tendencijos, sezoniškumas, srautai regioninėse atstovybėse, prekybos centruose arba nedirbančiose savaitgaliais.

„Matuojame ir efektyvumą. Tai darome skirtingais būdais, o vienas iš jų yra stebėti, kiek lankytojų per valandą tenka vienam darbuotojui. Taip skaičiuojame personalo krūvį, nes mums svarbu ne tik kokybiškiausias rinkoje klientų aptarnavimas, bet ir mūsų darbuotojų pasitenkinimas. Galiausiai, teikiame kitokias paslaugas nei, tarkime, didžiųjų maisto parduotuvių, kurios pardavimus iš karto mato per čekius. Mūsų lankytojas salone gali praleisti daug laiko, bet pirkti tik kitą mėnesį, todėl pardavimų statistiką nėra tiksli ir prireikia papildomų duomenų. Juos ir suteikia  BMK Vision““, – pabrėžia L. Banzinė.  

Sistemos duomenys rodo našumą

„Telia“ mažmeninės prekybos vadovė patvirtina, kad šis sprendimas išties pasiteisino, nes, pasitelkus sistemą, lengviau ir valdyti vidinius išteklius, ir atitikti klientų lūkesčius.

„Inovacijų naudojimas mūsų veikloje – vienas pagrindinių prioritetų. Šiuo metu šalyje diegiame 5G ryšį, nuolatos tobuliname darbo procesus, buvome ir tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „BMK Vision“. Stebėdami, kurią savaitės dieną ir kokiu laiku salonuose turime didžiausią lankytojų srautą, galime perplanuoti personalą, taip tik dar labiau gerindami paslaugų kokybę bei klientų poreikių užtikrinimą. Sistemos teikiamais duomenimis pasitikime, nes jie yra vienas iš mūsų svarbiausių našumo rodiklių (KPI)“, – teigia L. Banzinė.

Visgi BMK atstovas pastebi – „BMK Vision“ panaudojimo galimybės yra dar platesnės. Sistema leidžia lankytojų srautų duomenis gretinti su orų prognozėmis ir stebėti, kokią įtaką pastarieji turi klientų apsilankymui. Ne ką mažesnis sprendimo pranašumas, ypač aktualus dabartiniu laikotarpiu, yra kontrolės mechanizmas.

Pasiteisina ir per karantiną

Užsiminęs apie efektyvų „BMK Vision“ panaudojimą dabartiniu laikotarpiu, V. Jurgelevičius priduria: stebėdamas lankytojų srautus, šis sprendimas gali siųsti SMS, kai klientų skaičius artėja prie nustatytos ribos. Sistema taip pat realiu laiku rodo patalpų užimtumą TV ekrane.

„Dėl COVID-19 pandemijos prekybos vietoms numatytų kvadratinių metrų ploto vienam lankytojui skaičius nuolat kinta. Todėl „BMK Vision“ šioje situacijoje ypač praverčia. Sistema, stebėdama patalpas, mato, kiek juose yra klientų. Taip prie įėjimo pakabinamame ekrane galima rodyti ir kiek lankytojų dar gali užeiti, ir, pasiekus ribą, pranešti, jog teks palaukti. Sistema netgi prijungiama prie automatinių durų ir neleidžia joms atsidaryti, kai patalpose yra klientų perviršis. Jei prekybos salė yra didesnė, pasiekus lankytojų ribą, darbuotojas gali gauti pranešimą, jog skaičius viršytas ir reikia pradėti reguliuoti srautus“, – pabrėžia V. Jurgelevičius.

Savo ruožtu per karantiną pritaikiusi sistemą, „Telia Lietuva“ turi galimybę vertinti, ar klientai vengia lankytis prekybos centruose esančiuose salonuose, o galbūt tendencijos priešingos. Todėl, anot V. Jurgelevičiaus, bendrovė geba vadovautis ne nuojautomis, o tiksliai žinoti, kad stebimoje atstovybėje konkrečiu laiku buvo vienoks lankytojų skaičius, o kitu metu – kitoks.

„Turėdamas istorinius duomenis bei realiu laiku stebėdamas užimtumą, kiekvienas „BMK Vision“ naudotojas gali ir greitai bei paprastai pateikti informaciją kontroliuojančioms institucijoms. Tai patogus įrankis sekti, audituoti ir vienu mygtuko paspaudimu išsiųsti ataskaitą, jog lankytojų srauto perviršio niekada nebuvo“, – reziumuoja V. Jurgelevičius.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kova dėl vietos jūsų televizoriaus pultelyje Premium

Turinio transliavimo platformų ir operacinių sistemų gamintojų kova dėl galimybės turėti savo prekės ženklo...

Technologijos
2021.01.20
„Google“ skiria 2 mln. Eur paramą skaitmeniniams projektams

„Google“ paskelbė pradedanti vykdyti savo pirmąją filantropinę iniciatyvą – „Google.org Impact Challenge“,...

Rinkodara
2021.01.20
Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje Premium

Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų...

Rinkodara
2021.01.20
LVPA apie paramos galimybes informuos ir podkastais

Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) praneša, kad apie paramos galimybes informuos ir tinklalaidėmis...

Gazelė
2021.01.19
JAV „Amazon“ patraukta į teismą dėl padidintų e. knygų kainų 

JAV advokatų kontora „Hagens Berman“ pateikė grupinį ieškinį internetinės mažmeninės prekybos milžinei...

Prekyba
2021.01.18
Vyriausybė kol kas nesvarstys parduotuvių atidarymo, nors darbdaviai prašo  6

Lietuvos darbdavių konfederacija pirmadienį paragino Vyriausybę atšaukti dabartinius prekybos ribojimus ir...

Prekyba
2021.01.18
„Attention Insight“ pritraukė 285.000 Eur investiciją

Startuolis „Attention Insight“, vystantis dirbtinio intelekto algoritmais paremtą platformą, skirtą vartotojų...

Technologijos
2021.01.18
Labiausiai per metus pasistiebė „Senukai.lt“, ant kulnų mina „Varle.lt“ Premium 2

Pagal pritraukiamus klientų srautus pirmąsias tris pozicijas Baltijos šalyse 2020 m. užėmė šios e. svetainės:...

Prekyba
2021.01.18
„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę Verslo tribūna

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių...

Rinkodara
2021.01.18
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje 13

2020-aisiais žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje — LRT, metų muzikinis kanalas – „Dynoro“, skaičiuoja...

Rinkodara
2021.01.17
Pasaulio verslo lyderiai: atsigauti po pandemijos padės trys strategijos Premium

69% pasaulio verslo lyderių planuoja 2020 m. baigti prasčiau: kone pusė teigia, kad rezultatai bus apie 20%...

Rinkodara
2021.01.17
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
PC valdytojai: nuomos pajamos kritusios, tikimasi valdžios paramos Premium 15

Konkreti Vyriausybės priemonė, skirta nuomos mokesčio kompensavimui, kaip buvo per pirmą karantiną, nėra...

Prekyba
2021.01.15
„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką 3

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.

Prekyba
2021.01.14
Skirtingos prekybininkų strategijos: investuoja, bet ne visi atvirauja Premium 1

Konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje Lietuvoje išlieka itin aštri ir dabartinėmis pandemijos sąlygomis...

Prekyba
2021.01.14
Metai, kai sprogo e. prekybos supernova Premium 5

Koronaviruso pandemijos įkarštyje ypatingai išaugo e. prekybos vaidmuo – didėjo investicijos į e. komercijos...

Prekyba
2021.01.13
Statistika: metinė infliacija artima nuliui 5

2020 m. gruodį, palyginti su 2019 m. gruodžiu, metinė infliacija buvo neigiama ir sudarė –0,1%, pagal...

Prekyba
2021.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus