Globalus „Adform“ įrankis prisitaikys prie individualių verslo reklamos poreikių

Reklama publikuota: 2020-10-12

Šį rudenį danų kapitalo programinės įrangos kūrėja „Adform“ reklamos rinką papildė nauja globalia skaitmeninės reklamos valdymo platforma „Adform FLOW“, kurios didžioji dalis kurta Lietuvoje. Unikali pastarosios technologija įgalina išskirtinę vartotojo patirtį bei turi atvirą architektūrą, galimą pritaikyti pagal individualius verslo poreikius. Pasak produkto vystytojų, pagrindinis platformos tikslas – efektyvinti bei palengvinti reklaminių kampanijų valdymą bei siekti maksimalių skaitmeninės reklamos rezultatų.

Į Lietuvą atvedė jos talentai

2002 m. įkurta skandinavų įmonė „Adform“ veikia daugiau nei 25 pasaulio šalyse, viršija 600 darbuotojų skaičių, turi 8 duomenų centrus ir daugiau nei 30 tūkst. klientų, tarp kurių – tokie žinomi vardai kaip BMW, „Vodafone“ ir Vokietijos geležinkelių įmonė „Deutsche Bahn AG“. Lietuvoje „Adform Lithuania“ vardu bendrovė veiklą pradėjo dar 2006 m. Šiuo metu čia, Vilniuje ir Kaune, buriasi didžiausia, daugiausiai darbuotojų turinti centrinė tarptautinės „Adform“ dalis – „Adform Lithuania“ biuruose dirba 365 darbuotojai, kurių didžioji dalis – IT ir organizacinių įmonės veiklos procesų komandos.

nuotrauka::1 left

Paulius Grežėnas, „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims, sako, kad Lietuva centrine bendrovės būstine pasirinkta neatsitiktinai – „Adform“ visuomet teikė didelį dėmesį darbuotojams, tad pagrindinis kriterijus biuro įsteigimui buvo vietinis talentas, kurio čia – išties nemažai. Kolegos mintį toliau aiškina Irmantas Venckus, „Adform“ vyresnysis viceprezidentas projektams ir architektūrai, sakydamas, kad bendrovės įkūrėjai Lietuvą atrado būtent per čia užaugusius programuotojus, o pastariesiems, siekiantiems įgauti daugiau darbo praktikos ir patirčių tarptautinėje, konkurencingoje darbo aplinkoje, „Adform“ įsikūrimas Lietuvoje tapo galimybe tai gauti.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Įmonės įkūrėjai susipažino su lietuvių programuotojais, kurie tuo metu mokėsi Danijoje. Jiems įspūdį padarė jų talentas, komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje bei pats požiūris į darbą. Jie taip atrado Lietuvą ir nusprendė čia įkurti savo biurą. Dabar Lietuvoje jų jau 2 – Vilniuje ir Kaune, – pasakoja pašnekovas. – Čia vystome globalius produktus, kurie yra sudėtingi technologiškai – tenka aptarnauti milijonus užklausų per sekundę, apdoroti milžiniškus duomenų kiekius. IT specialistai kaip tik ir ieško tokių iššūkių, taigi „Adform“ yra viena iš kelių įmonių Lietuvoje, teikianti tokias globalias patirtis nuolat technologiškai atsinaujinančioje reklamos rinkoje.“

Viskas po vienu stogu

Pasak P. Grežėno, būtent dėl nuolatinių technologinių pokyčių reklamos rinkoje ir komplikuoto visų skaitmeninių reklamos kampanijų valdymo, pagrindine bendrovės „Adform“ užduotimi tapo spartinti, tobulinti ir supaprastinti skaitmeninę rinkodarą internete.

„Nors tokie gigantai kaip „Google“ ir „Facebook“ visuomet atsiras verslo reklamos strategijų krepšelyje, negalima pamiršti laisvojo interneto ir partnerių, kurie teikia tokias paslaugas kaip tiesioginių ir programinių internetinių kampanijų kūrimas bei sekimas, duomenų valdymas, reklaminių skydelių kūrimas. Kiekvienam reklamos sprendimui šiandien pasiūlomas vis kitas partneris. „Adform“ siekia supaprastinti šį sudėtingą procesą ir suteikti galimybę konsoliduoti visą laisvojo interneto veiklą vienoje platformoje“, – detalizuoja jis.

nuotrauka::3 left

P. Grežėno teigimu, „Adform“ kasmet itin daug resursų skiria inovacijoms ir bendram platformos tobulinimui, o to pavyzdys – naujas bendrovės produktas „Adform FLOW“. Tai globaliai taikoma kur kas funkcionalesnė ir technologiškai labiau pažengusi integruotos rinkodaros platforma, kurioje po vienu stogu sudėti visi skaitmenizuotos reklamos įrankiai ir galimybės. Produktas sukurtas taip, kad rinkodaros specialistams būtų daug lengviau planuoti, pirkti ir aktyvuoti reklamines kampanijas, bei turi viską, ko reikia, siekiant apimti visus skaitmeninės kampanijos gyvavimo ciklo aspektus, vienoje platformoje: DSP, DMP, SSP, DCO ir reklamos transliavimo sistemą. Pasinaudodamas išskirtiniu naudotojo patyrimu ir patobulintu žmogaus ir kompiuterio bendradarbiavimu „Adform FLOW“ siūlo papildytąjį intelektą verslo rezultatams stiprinti.

„Vienas iš didžiausių platformos privalumų – galimybė savo paslaugą ar produktą reklamuoti ne tik šalies, bet viso pasaulio populiariausiuose tinklapiuose. Kitas – algoritmai, padedantys sukurti strategijas pagal nustatytus reikalavimus – ar tai būtų pardavimai, ar prekinio ženklo matomumas, ar optimalios kainos taikymas“, – vardina P. Grežėnas.

Pašnekovas atkreipia dėmesį, kad platforma taip pat turi galimybę sekti tiek „Facebook“, tiek „Google Ads“ kampanijų paspaudimus bei valdyti reklamos persidengimą – nerodyti vartotojui tos, kurią jis jau matė, arba tęsti sukurtą reklaminę istoriją skirtinguose reklamos kanaluose. Į „Adform FLOW“ integruoti ir tokių partnerių kaip „DoubleVerify“, „Integral Ads Science“ ir kt. sprendimai, kategorizuojantys tinklalapius ir leidžiantys rodyti reklamą aktualiai auditorijai arba priešingai – nerodyti reklamos šalia jautresnio turinio.

Prisitaiko prie poreikių

Pats globalios platformos sukūrimas, pokalbį tęsia I. Venckus, prasidėjo nuo vizijos ir daugybės susitikimų su klientais, siekiant išsiaiškinti jų darbo pobūdį ir lūkesčius. Taigi produkto atsiradimą paskatino abi integruotos rinkodaros platformos naudotojų fronto pusės – ir reklamos pirkėjai, ir jos pardavėjai. Pasak I. Venckaus, žvelgiant iš technologinės pusės, pagrindinis produktui keltas tikslas – sukurti platformą, kurią būtų lengva palaikyti ir transformuoti pagal kliento poreikius.

„Siekėme, kad sistemos komponentai taptų „Lego“ kaladėlėmis, kurias dėliojant galime greitai sukurti vis kitokius sistemos panaudojimo būdus. Naujai sistemai pasirinkome ir naujausias technologijas, tokias kaip „Apache Kafka“, „Apollo GraphQL“, „ReactJS“ ir „Typescript“. Galvojant apie ateitį ir besikeičiančius globalius interneto vartotojų privatumo reikalavimus, produktas tobulinamas toliau jį vystant kaip pirmosios šalies duomenimis (angl. first-party IDs) paremtą skaitmeninės reklamos platformą, – pažymi jis. – Konkurencija su reklamos gigantais mus nuolat skatina kurti naujus inovatyvius produktus ir būti konkurencingais skaitmeninės reklamos rinkoje.“

nuotrauka::2 right

Produktą vystė nuotoliniu būdu

Prie produkto kūrimo, anot I. Venckaus, prisidėjo praktiškai visa įmonė, vienu metu dirbo daugiau nei 15 programuotojų komandų 5 biuruose skirtingose pasaulio šalyse – projektas truko daugiau nei 3 metus nuotoliniu būdu bendradarbiaujant su kolegomis iš Varšuvos (Lenkija) ir Kvala Lumpūro (Malaizija). Nors kolegas skiria laiko juostos ir nemažas atstumas, „Adform“ atstovas užtikrina, kad taikant patikrintus darbo metodus ir turint pakankamai praktikos, sklandžiai vykdyti kompleksinius projektus galima ir per nuotolį.

„Visos komandos taikė gerąsias „Agile“ projektų valdymo praktikas, planavo darbą iteracijomis, turėjo savaitinius „Scrum of Scrums“ susitikimus. Planuodavome darbus iš anksto, kad komandos visada žinotų, ką daryti toliau, ir, žinoma, nevengėme keisti planų, kai to reikėdavo, – kalba jis. – Nuotolinis darbas nebėra neįprasta praktika, o ypač IT srityje. Daugelis mūsų šiandien dirbame tokiu būdu ir dėl COVID-19 situacijos.“

Įmonėje „Adform“ I. Venckus sakosi dirbantis jau daugiau nei 13 metų ir dar niekada neplanavęs jos palikti, kadangi darbas globalioje kompanijoje visada atneša naujų patirčių. Tarptautinė rinka ir konkurencija, bendradarbiavimas su kolegomis iš skirtingų pasaulio šalių bei globalių produktų kūrimas, pasak jo, suteikia itin vertingos praktikos ir žinių, o tai ir verčia judėti į priekį.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Nuo šiol „Telia“ ryšių su visuomene paslaugas teikia „INK agency“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ viešųjų ryšių tiekėjo konkursą laimėjo integruotos komunikacijos agentūra...

Rinkodara
13:47
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium 1

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
11:29
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
Didieji konkurencijos pažeidimai, kurių e. prekyvietėse ieškos tyrimą pradėjusi Konkurencijos taryba Premium

E. prekyba yra vienas iš prioritetinių 2022 m. Konkurencijos tarybos (KT) veiklos sektorių, kuriame...

Prekyba
2022.03.31
Konkurencijos taryba apie e. prekyviečių apklausą: tai – rinkos, ne pažeidimo tyrimas Premium 1

Konkurencijos taryba (KT) su kolegomis iš Latvijos pradėjo e. prekybos sektoriaus dalyvių apklausą, kuri...

Prekyba
2022.03.31
Rusiškos prekės – karantine, arba Radioaktyviosios medžiagos sandėliuose Premium 4

Ne vienas šalies prekybininkas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, iš savo lentynų pašalino rusiškas ir...

Prekyba
2022.03.30
„Paulig“ sugrįžimas į „Maximą“ pažymėtas nuolaidomis ir identiška kaina „Lidl“ Premium 8

Po kelių mėnesių pertraukos į „Maximos“ parduotuvių lentynas grįžo vieni populiariausių kavos ir arbatos...

Prekyba
2022.03.29
„Novaturo“ ir „Tez Tour“ nauji degalų mokesčiai – rakštis kelionių agentūroms ir klientams Premium 5

Į rekordines aukštumas šovusios degalų kainos – galvos skausmas pandemijos žaizdas tebesikuopiantiems...

Prekyba
2022.03.28
Auditorių išvada: kokybės standarto ženklai – devynioms komunikacijos agentūroms 2

Nepriklausoma audito bendrovė „Nexia JK“ atliko vertinimą ir pateikė išvadas, kad devynios rinkoje...

Rinkodara
2022.03.27
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei 1

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ geriausia metų...

Rinkodara
2022.03.26
„Kantar“ pasaulinis prekybos įmonių reitingas: TOP 50 sėkmingiausiųjų Premium 1

2022-ųjų tyrimų bendrovės „Kantar“ TOP 50 įtakingiausių prekybos sektoriaus įmonių sąrašas sudarytas...

Prekyba
2022.03.26
Dar viena absurdo istorija – NTAKD akiratyje „Heroes“ alus 6

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD), sulaukęs skundo, pradėjo tyrimą, ar...

Prekyba
2022.03.25
Reputacijos lyderiai karo akivaizdoje remia tyliai, nors kuklumo čia nereikia Premium 2

Daugiau nei mėnesį tebesitęsiantis Rusijos karas prieš Ukrainą sutelkė verslus ir žmones paramai. VŽ kalbina...

Rinkodara
2022.03.25
Didmenininkė „Osama“: veiklos metodai keičiasi Premium

Didmeninės prekybos bendrovės „Osama“ asortimente visuomet buvo nemažai ukrainietiškų prekių, kurių tiekimas...

Prekyba
2022.03.25
Aukščiausiasis Teismas: „Kesko" ir „Senukų“ ginčą nagrinės arbitražas

Statybos, remonto ir buities prekių tinklo „Kesko Senukai Lithuania“ ir jos pagrindinės akcininkės Suomijos...

Prekyba
2022.03.24
Kauno „Šilas“ plečiasi į Vilnių: investuos 13 mln. Eur Premium 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Eiginta“, valdančios parduotuves „Šilas“, sprendimas centralizuoti prekių...

Prekyba
2022.03.24
Iš Baltarusijos pasitraukusios Kanados „Colliers“ komanda šalyje toliau veiks vienodai skambančiu pavadinimu Premium

Kanados nekilnojamojo turto paslaugų kompanijai „Colliers International Group“ kovo pradžioje paskelbus apie...

Statyba ir NT
2022.03.24
Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius Premium 8

Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo „Topo centras“ atstovas spaudai Žilvinas...

Prekyba
2022.03.23
Lietuvos paštas kviečia kurti pašto ženklą Ukrainos laisvės gynėjams

Lietuvos paštas jungiasi prie kitų pasaulio paštų ir kviečia palaikymą Ukrainai išreikšti unikalia, visame...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku