Globalus „Adform“ įrankis prisitaikys prie individualių verslo reklamos poreikių

Publikuota: 2020-10-12

Šį rudenį danų kapitalo programinės įrangos kūrėja „Adform“ reklamos rinką papildė nauja globalia skaitmeninės reklamos valdymo platforma „Adform FLOW“, kurios didžioji dalis kurta Lietuvoje. Unikali pastarosios technologija įgalina išskirtinę vartotojo patirtį bei turi atvirą architektūrą, galimą pritaikyti pagal individualius verslo poreikius. Pasak produkto vystytojų, pagrindinis platformos tikslas – efektyvinti bei palengvinti reklaminių kampanijų valdymą bei siekti maksimalių skaitmeninės reklamos rezultatų.

Į Lietuvą atvedė jos talentai

2002 m. įkurta skandinavų įmonė „Adform“ veikia daugiau nei 25 pasaulio šalyse, viršija 600 darbuotojų skaičių, turi 8 duomenų centrus ir daugiau nei 30 tūkst. klientų, tarp kurių – tokie žinomi vardai kaip BMW, „Vodafone“ ir Vokietijos geležinkelių įmonė „Deutsche Bahn AG“. Lietuvoje „Adform Lithuania“ vardu bendrovė veiklą pradėjo dar 2006 m. Šiuo metu čia, Vilniuje ir Kaune, buriasi didžiausia, daugiausiai darbuotojų turinti centrinė tarptautinės „Adform“ dalis – „Adform Lithuania“ biuruose dirba 365 darbuotojai, kurių didžioji dalis – IT ir organizacinių įmonės veiklos procesų komandos.

nuotrauka::1 left

Paulius Grežėnas, „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims, sako, kad Lietuva centrine bendrovės būstine pasirinkta neatsitiktinai – „Adform“ visuomet teikė didelį dėmesį darbuotojams, tad pagrindinis kriterijus biuro įsteigimui buvo vietinis talentas, kurio čia – išties nemažai. Kolegos mintį toliau aiškina Irmantas Venckus, „Adform“ vyresnysis viceprezidentas projektams ir architektūrai, sakydamas, kad bendrovės įkūrėjai Lietuvą atrado būtent per čia užaugusius programuotojus, o pastariesiems, siekiantiems įgauti daugiau darbo praktikos ir patirčių tarptautinėje, konkurencingoje darbo aplinkoje, „Adform“ įsikūrimas Lietuvoje tapo galimybe tai gauti.

„Įmonės įkūrėjai susipažino su lietuvių programuotojais, kurie tuo metu mokėsi Danijoje. Jiems įspūdį padarė jų talentas, komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje bei pats požiūris į darbą. Jie taip atrado Lietuvą ir nusprendė čia įkurti savo biurą. Dabar Lietuvoje jų jau 2 – Vilniuje ir Kaune, – pasakoja pašnekovas. – Čia vystome globalius produktus, kurie yra sudėtingi technologiškai – tenka aptarnauti milijonus užklausų per sekundę, apdoroti milžiniškus duomenų kiekius. IT specialistai kaip tik ir ieško tokių iššūkių, taigi „Adform“ yra viena iš kelių įmonių Lietuvoje, teikianti tokias globalias patirtis nuolat technologiškai atsinaujinančioje reklamos rinkoje.“

Viskas po vienu stogu

Pasak P. Grežėno, būtent dėl nuolatinių technologinių pokyčių reklamos rinkoje ir komplikuoto visų skaitmeninių reklamos kampanijų valdymo, pagrindine bendrovės „Adform“ užduotimi tapo spartinti, tobulinti ir supaprastinti skaitmeninę rinkodarą internete.

„Nors tokie gigantai kaip „Google“ ir „Facebook“ visuomet atsiras verslo reklamos strategijų krepšelyje, negalima pamiršti laisvojo interneto ir partnerių, kurie teikia tokias paslaugas kaip tiesioginių ir programinių internetinių kampanijų kūrimas bei sekimas, duomenų valdymas, reklaminių skydelių kūrimas. Kiekvienam reklamos sprendimui šiandien pasiūlomas vis kitas partneris. „Adform“ siekia supaprastinti šį sudėtingą procesą ir suteikti galimybę konsoliduoti visą laisvojo interneto veiklą vienoje platformoje“, – detalizuoja jis.

nuotrauka::3 left

P. Grežėno teigimu, „Adform“ kasmet itin daug resursų skiria inovacijoms ir bendram platformos tobulinimui, o to pavyzdys – naujas bendrovės produktas „Adform FLOW“. Tai globaliai taikoma kur kas funkcionalesnė ir technologiškai labiau pažengusi integruotos rinkodaros platforma, kurioje po vienu stogu sudėti visi skaitmenizuotos reklamos įrankiai ir galimybės. Produktas sukurtas taip, kad rinkodaros specialistams būtų daug lengviau planuoti, pirkti ir aktyvuoti reklamines kampanijas, bei turi viską, ko reikia, siekiant apimti visus skaitmeninės kampanijos gyvavimo ciklo aspektus, vienoje platformoje: DSP, DMP, SSP, DCO ir reklamos transliavimo sistemą. Pasinaudodamas išskirtiniu naudotojo patyrimu ir patobulintu žmogaus ir kompiuterio bendradarbiavimu „Adform FLOW“ siūlo papildytąjį intelektą verslo rezultatams stiprinti.

„Vienas iš didžiausių platformos privalumų – galimybė savo paslaugą ar produktą reklamuoti ne tik šalies, bet viso pasaulio populiariausiuose tinklapiuose. Kitas – algoritmai, padedantys sukurti strategijas pagal nustatytus reikalavimus – ar tai būtų pardavimai, ar prekinio ženklo matomumas, ar optimalios kainos taikymas“, – vardina P. Grežėnas.

Pašnekovas atkreipia dėmesį, kad platforma taip pat turi galimybę sekti tiek „Facebook“, tiek „Google Ads“ kampanijų paspaudimus bei valdyti reklamos persidengimą – nerodyti vartotojui tos, kurią jis jau matė, arba tęsti sukurtą reklaminę istoriją skirtinguose reklamos kanaluose. Į „Adform FLOW“ integruoti ir tokių partnerių kaip „DoubleVerify“, „Integral Ads Science“ ir kt. sprendimai, kategorizuojantys tinklalapius ir leidžiantys rodyti reklamą aktualiai auditorijai arba priešingai – nerodyti reklamos šalia jautresnio turinio.

Prisitaiko prie poreikių

Pats globalios platformos sukūrimas, pokalbį tęsia I. Venckus, prasidėjo nuo vizijos ir daugybės susitikimų su klientais, siekiant išsiaiškinti jų darbo pobūdį ir lūkesčius. Taigi produkto atsiradimą paskatino abi integruotos rinkodaros platformos naudotojų fronto pusės – ir reklamos pirkėjai, ir jos pardavėjai. Pasak I. Venckaus, žvelgiant iš technologinės pusės, pagrindinis produktui keltas tikslas – sukurti platformą, kurią būtų lengva palaikyti ir transformuoti pagal kliento poreikius.

„Siekėme, kad sistemos komponentai taptų „Lego“ kaladėlėmis, kurias dėliojant galime greitai sukurti vis kitokius sistemos panaudojimo būdus. Naujai sistemai pasirinkome ir naujausias technologijas, tokias kaip „Apache Kafka“, „Apollo GraphQL“, „ReactJS“ ir „Typescript“. Galvojant apie ateitį ir besikeičiančius globalius interneto vartotojų privatumo reikalavimus, produktas tobulinamas toliau jį vystant kaip pirmosios šalies duomenimis (angl. first-party IDs) paremtą skaitmeninės reklamos platformą, – pažymi jis. – Konkurencija su reklamos gigantais mus nuolat skatina kurti naujus inovatyvius produktus ir būti konkurencingais skaitmeninės reklamos rinkoje.“

nuotrauka::2 right

Produktą vystė nuotoliniu būdu

Prie produkto kūrimo, anot I. Venckaus, prisidėjo praktiškai visa įmonė, vienu metu dirbo daugiau nei 15 programuotojų komandų 5 biuruose skirtingose pasaulio šalyse – projektas truko daugiau nei 3 metus nuotoliniu būdu bendradarbiaujant su kolegomis iš Varšuvos (Lenkija) ir Kvala Lumpūro (Malaizija). Nors kolegas skiria laiko juostos ir nemažas atstumas, „Adform“ atstovas užtikrina, kad taikant patikrintus darbo metodus ir turint pakankamai praktikos, sklandžiai vykdyti kompleksinius projektus galima ir per nuotolį.

„Visos komandos taikė gerąsias „Agile“ projektų valdymo praktikas, planavo darbą iteracijomis, turėjo savaitinius „Scrum of Scrums“ susitikimus. Planuodavome darbus iš anksto, kad komandos visada žinotų, ką daryti toliau, ir, žinoma, nevengėme keisti planų, kai to reikėdavo, – kalba jis. – Nuotolinis darbas nebėra neįprasta praktika, o ypač IT srityje. Daugelis mūsų šiandien dirbame tokiu būdu ir dėl COVID-19 situacijos.“

Įmonėje „Adform“ I. Venckus sakosi dirbantis jau daugiau nei 13 metų ir dar niekada neplanavęs jos palikti, kadangi darbas globalioje kompanijoje visada atneša naujų patirčių. Tarptautinė rinka ir konkurencija, bendradarbiavimas su kolegomis iš skirtingų pasaulio šalių bei globalių produktų kūrimas, pasak jo, suteikia itin vertingos praktikos ir žinių, o tai ir verčia judėti į priekį.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT biudžetas kitąmet turėtų didėti beveik 7,5 mln. Eur

Nacionalinio transliuotojo LRT biudžetas kitąmet turėtų siekti 53,794 mln. Eur, tai beveik 7,5 mln. daugiau...

Rinkodara
15:03
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
10:43
E. maisto pardavėjai raitojasi rankoves, bet sėkmė lydi ne visus Premium 1

Į viršų kylant sergančiųjų koronavirusu rodikliams, didesnį pirkėjų aktyvumą skaičiuoja ir prekybos tinklai...

Prekyba
05:45
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 29

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Globalus „Adform“ įrankis prisitaikys prie individualių verslo reklamos poreikių Verslo tribūna 1

Šį rudenį danų kapitalo programinės įrangos kūrėja „Adform“ reklamos rinką papildė nauja globalia...

Rinkodara
2020.10.12
Tik mitas, kad e. prekyba maistu – nepelninga Premium 4

Maistas ir kasdienio vartojimo prekės e. komercijoje tapo aktualios pastarąjį pusmetį, iki tol tai buvo gana...

Prekyba
2020.10.12
Pralaimės visi naujieji junginiai, išskyrus Laisvės partiją 1

Mykolas Katkus, komunikacijos ekspertas, agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas,...

Verslo aplinka
2020.10.11
Pirmą kartą į komunikuojančių lyderių pozicijas iškopė P. Masiulis Premium 1

Dažniausiai žiniasklaidoje 2020 m. pirmąjį pusmetį kalbėjęs įmonių vadovų lyderių trejetukas – Petras...

Rinkodara
2020.10.11
Ūkininkams sukūrė kitokią skelbimų lentą Premium

Vieni moka auginti arba gaminti, kiti – tik pardavinėti. Suvienyti šiuos dalykus sunku – ypač kaimo žmonėms.

Gazelė
2020.10.11
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
H&M duomenų skandalo pamokos: institucijos į BDAR žiūri rimtai  Premium

Praėjusią savaitę Švedijos drabužių mažmenininkei H&M Vokietijoje skirta 35,3 mln. Eur bauda dėl netinkamo...

Prekyba
2020.10.10
Naujas duetas: sostinės PC „Panorama“ ir „LastMile“  2

Sostinės prekybos centras „Panorama“ kartu su partneriais siūlo pirkėjams viename prekių krepšelyje...

Prekyba
2020.10.08
„Circle K“ į naują degalinę investavo 2,7 mln. Eur

Degalinių tinklas „Circle K“ šalia Panevėžio, prie „Via Baltica“ arterijos, atidarė naują degalinę, į kurią...

Prekyba
2020.10.08
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Prekių grąžinimas e. parduotuvėje – suvaldoma pandoros skrynia Premium

Augant e. prekybos apimčiai, neišvengiamai didėja ir grąžinamų prekių dalis. Siekiant suvaldyti situaciją, e.

Prekyba
2020.10.06
„Rimi“ pasirašė kelias sutartis, kurios užtikrins 12 naujų parduotuvių atidarymą  4

Išsikėlusi tikslą iki 2023 m. pabaigos išplėsti parduotuvių tinklą iki 100-o visoje Lietuvoje, „Rimi Lietuva“...

Prekyba
2020.10.06
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
Lietuvos investuotojai didina įtaką Ukrainoje: „Novus“ perka „Billą“ Premium

Austrijos „Rewe International AG“ pardavė savo prekybos centrų tinklą Ukrainoje „Billa“ Lietuvos UAB „Consul...

Prekyba
2020.10.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus