Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2020-09-08
Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas Creative“.

„Havas“ grupė Lietuvoje jungia skaitmeninės reklamos ir komunikacijos bendrovę „SOMA agency“, pavadinimą pakeitusią kūrybinę agentūrą „Havas Creative“, ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“ ir skaitmeninės rinkodaros kompaniją „Good one“. Grupė taip pat atstovauja du savarankiškai veikiančius tarptautinius žiniasklaidos planavimo tinklus „Havas Media“ ir „Arena Media“.

Arijus Žakas, „Havas Creative“ ir „SOMA agency“ vadovas, teigia, kad atėjo metas ne tik atnaujinti pakitusį agentūros identitetą, bet ir klientams suteikti dar didesnę integruotos komunikacijos vertę.

„Esame subrendę pokyčiams, bet tuo pačiu siekiame išsaugoti tai, ką agentūra turi geriausio. Pavyzdžiui, stiprią kūrybinę komandą, kurią į priekį veda kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius ir strategas Vaidotas Valantiejus. Spręsdami klientų iššūkius galime naudotis visais vidiniais „Havas“ grupės resursais – nuo globalių iki lokalių tyrimų ar pasauline „Havas Creative“ agentūrų patirtimi. Tai kuria papildomą vertę mūsų klientams“, – išplatintame pranešime pažymi A. Žakas.

Anot Šarūno Mikelevičiaus, „Havas“ grupės vadovo Lietuvoje, atėjo laikas šias papildomas vertes bei komunikacijos disciplinų integraciją atspindėti ir kūrybos agentūros prekės ženkle.

„Todėl nuo šiol kūrybos ir turinio kūrimo disciplinas aptarnaujančias komandas visose Baltijos šalyse vienys bendras pasaulinis „Havas Creative“ prekės ženklas“, – sako Š. Mikelevičius.

Šiuo metu „Havas Creative“ agentūroje dirba 13 specialistų, kartu atsižvelgiant į projektų specifiką ir poreikius, yra pasitelkiami kolegos ir iš kitų „Havas“ grupės agentūrų.

Tarp „Havas Creative“ agentūros klientų – prekių ženklai „Mars“, „Omniva“, „Vilniaus paukštynas“, „Bonduelle“, „Domus galerija“, „Mantinga“, „Maisto bankas“ ir kiti.

VŽ primena, kad 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ (dabar – „SOMA agency“) akcijų „Publicum Group“ įsigijo 2015 m. pavasarį. Šiandien visos agentūros akcijos priklauso „Publicum Group“. Savo ruožtu apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse paskelbta 2017 m. pabaigoje.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ 2018 m. gruodį pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir veikia šiuo vardu.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus