2020-09-08 15:15

Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arijus Žakas, „SOMA agency“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas Creative“.

„Havas“ grupė Lietuvoje jungia skaitmeninės reklamos ir komunikacijos bendrovę „SOMA agency“, pavadinimą pakeitusią kūrybinę agentūrą „Havas Creative“, ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“ ir skaitmeninės rinkodaros kompaniją „Good one“. Grupė taip pat atstovauja du savarankiškai veikiančius tarptautinius žiniasklaidos planavimo tinklus „Havas Media“ ir „Arena Media“.

Arijus Žakas, „Havas Creative“ ir „SOMA agency“ vadovas, teigia, kad atėjo metas ne tik atnaujinti pakitusį agentūros identitetą, bet ir klientams suteikti dar didesnę integruotos komunikacijos vertę.

„Esame subrendę pokyčiams, bet tuo pačiu siekiame išsaugoti tai, ką agentūra turi geriausio. Pavyzdžiui, stiprią kūrybinę komandą, kurią į priekį veda kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius ir strategas Vaidotas Valantiejus. Spręsdami klientų iššūkius galime naudotis visais vidiniais „Havas“ grupės resursais – nuo globalių iki lokalių tyrimų ar pasauline „Havas Creative“ agentūrų patirtimi. Tai kuria papildomą vertę mūsų klientams“, – išplatintame pranešime pažymi A. Žakas.

Anot Šarūno Mikelevičiaus, „Havas“ grupės vadovo Lietuvoje, atėjo laikas šias papildomas vertes bei komunikacijos disciplinų integraciją atspindėti ir kūrybos agentūros prekės ženkle.

„Todėl nuo šiol kūrybos ir turinio kūrimo disciplinas aptarnaujančias komandas visose Baltijos šalyse vienys bendras pasaulinis „Havas Creative“ prekės ženklas“, – sako Š. Mikelevičius.

Šiuo metu „Havas Creative“ agentūroje dirba 13 specialistų, kartu atsižvelgiant į projektų specifiką ir poreikius, yra pasitelkiami kolegos ir iš kitų „Havas“ grupės agentūrų.

Tarp „Havas Creative“ agentūros klientų – prekių ženklai „Mars“, „Omniva“, „Vilniaus paukštynas“, „Bonduelle“, „Domus galerija“, „Mantinga“, „Maisto bankas“ ir kiti.

VŽ primena, kad 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ (dabar – „SOMA agency“) akcijų „Publicum Group“ įsigijo 2015 m. pavasarį. Šiandien visos agentūros akcijos priklauso „Publicum Group“. Savo ruožtu apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse paskelbta 2017 m. pabaigoje.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ 2018 m. gruodį pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir veikia šiuo vardu.

52795
130817
52791