Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos
Tačiau šis paralyžius gana greitai išsisklaidė – prekių ženklai prisitaikė prie naujų aplinkybių: dalis verslų savo investicijas ir išteklius nukreipė į elektroninę prekybą, o kiti atrado, kaip kalbėti sveikatos tematika.
„Digiday“ išanalizavo, kaip per krizę elgėsi 10 didžiausių reklamos užsakovų pasaulyje (dešimtukas imtas, remiantis 2018 m. „Recmos“ duomenimis, nes 2019 m. reitingas bus skelbiamas rugsėjį).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai