2020-08-10 15:49

Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros investicijas ir suplanuotas kampanijas.

Tačiau šis paralyžius gana greitai išsisklaidė – prekių ženklai prisitaikė prie naujų aplinkybių: dalis verslų savo investicijas ir išteklius nukreipė į elektroninę prekybą, o kiti atrado, kaip kalbėti sveikatos tematika.

„Digiday“ išanalizavo, kaip per krizę elgėsi 10 didžiausių reklamos užsakovų pasaulyje (dešimtukas imtas, remiantis 2018 m. „Recmos“ duomenimis, nes 2019 m. reitingas bus skelbiamas rugsėjį).

52795
130817
52791