2020-08-01 15:07

Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo 51% daugiau grynojo pelno ir visos dirbo pelningai.

Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai vėl aktyviai ruošiasi rudeniui. Tačiau netrūksta ir nerimo signalų, be to, kartu verslai iš anksto ruošiasi keliems galimiems scenarijams.

Didžiausius pardavimus 2019 m. skaičiavusi kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ nuo detalesnių nūdienos komentarų susilaiko.

„Darbai tęsiasi, planavimas vyksta, o kaip bus rudenį iš tiesų, parodys laikas“, – kalba Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas.

Agentūros pardavimai per 2019 m. išaugo 24%, iki 7,3 mln. Eur, grynasis pelnas nuo 296.000 Eur 2018 m. padidėjo iki 638.000 Eur.

Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“, pernai pardavimus augusios 23%, strategijos vadovas, paklaustas apie kelerius metus besitęsiantį agentūros šuolį, teigia, kad tai nulėmė ir išlaikyti esami, ir pritraukti nauji klientai.

„Augame kartu su klientais ir su didėjančiais jų užsakymais. O pandemijos periodą taip pat išgyvenome darbingai: neturėjome nei prastovų, nei darbuotojų atleidimų ar atlyginimų mažinimo. Pasikeitė tik darbų pobūdis, klientai užsako mažesnės apimties, tačiau daugiau projektų, kartu drąsiau imasi netradicinių, dar nedarytų iniciatyvų, tad kūrybos žmonėms – dabar pats įdomiausias laikas“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Daugiau rinkos dalyvių komentarų ir infografikos rasite čia.

[infogram id="2f293774-9c5a-45a6-b78c-bbbf3c402d2d" prefix="qJm" format="interactive" title="Reklamos_agenturos_trumpa"]

52795
130817
52791