Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

Publikuota: 2020-08-01
Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo 51% daugiau grynojo pelno ir visos dirbo pelningai.

Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai vėl aktyviai ruošiasi rudeniui. Tačiau netrūksta ir nerimo signalų, be to, kartu verslai iš anksto ruošiasi keliems galimiems scenarijams.

Didžiausius pardavimus 2019 m. skaičiavusi kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ nuo detalesnių nūdienos komentarų susilaiko.

„Darbai tęsiasi, planavimas vyksta, o kaip bus rudenį iš tiesų, parodys laikas“, – kalba Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas.

Agentūros pardavimai per 2019 m. išaugo 24%, iki 7,3 mln. Eur, grynasis pelnas nuo 296.000 Eur 2018 m. padidėjo iki 638.000 Eur.

Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“, pernai pardavimus augusios 23%, strategijos vadovas, paklaustas apie kelerius metus besitęsiantį agentūros šuolį, teigia, kad tai nulėmė ir išlaikyti esami, ir pritraukti nauji klientai.

„Augame kartu su klientais ir su didėjančiais jų užsakymais. O pandemijos periodą taip pat išgyvenome darbingai: neturėjome nei prastovų, nei darbuotojų atleidimų ar atlyginimų mažinimo. Pasikeitė tik darbų pobūdis, klientai užsako mažesnės apimties, tačiau daugiau projektų, kartu drąsiau imasi netradicinių, dar nedarytų iniciatyvų, tad kūrybos žmonėms – dabar pats įdomiausias laikas“, – pabrėžia T. Bartninkas.

Daugiau rinkos dalyvių komentarų ir infografikos rasite čia.

[infogram id="2f293774-9c5a-45a6-b78c-bbbf3c402d2d" prefix="qJm" format="interactive" title="Reklamos_agenturos_trumpa"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
09:28
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
05:45
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
05:45
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 16

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 4

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
„Aprangos“ grupė pirmą kartą paskelbė e. prekybos apyvartą Premium

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupė šių metų sausio-birželio mėnesiais internetu pardavė prekių už 10,043 mln.

Prekyba
2020.07.30
Dalijimosi ekonomika skverbiasi į prekybą: siekiant tvarumo, „iš antrų rankų“ suskamba kitaip Premium 2

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.07.30
Prekybininkai: turime pakankamas kaukių atsargas 

Prekybininkai teigia, kad yra pasiruošę Vyriausybės sprendimui grąžinti reikalavimą dėvėti kaukes prekybos...

Prekyba
2020.07.29
„Rimi.lt“ pasiūlė pristatymo abonementą

Šių metų kovą veiklą pradėjusi maisto ir kasdienio vartojimo prekių e. parduotuvė „Rimi.lt“, pirma pasiūlė...

Prekyba
2020.07.29
Ekonomikos atsigavimo lokomotyvas išlieka vidaus prekyba, ateitis – banguota Premium 1

Per birželį, atšaukus karantino apribojimus, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 5,6%, maitinimo ir...

Prekyba
2020.07.29
Lietuvos oro uostuose startavo skaitmeninė reklamos užsakymo platforma

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Ji leidžia vienoje vietoje rasti...

Rinkodara
2020.07.28
Statistika: prekybininkų apyvartos auga 

2020 m. birželį, palyginti su 2019 m. birželiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Prekyba
2020.07.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus