2020-07-27 19:31

Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo 51% daugiau grynojo pelno ir visos dirbo pelningai.
  • Dvidešimt didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pernai dirbo pelningai.
  • Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetinį scenarijų, tačiau netrūksta ir nerimo signalų.
  • Didžiausius pardavimus per 2019 m. skaičiavo kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.
  • Džiugina, kad šiandien klientai aktyviai planuoja rudenines kampanijas. Tiesa, kartu iš anksto ruošiasi keliems galimiems scenarijams.
  • Pandemija išjudino mąstymą ir greitą reakciją.

Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai vėl aktyviai ruošiasi rudeniui. Tačiau netrūksta ir nerimo signalų: daugiau iššūkių tenka įveikti su užsienio klientais dirbančioms reklamos agentūroms.

52795
130817
52791