Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių įvaizdis žiniasklaidoje, o prekybininkams ši krizė buvo proga pelnyti didesnį palankumą. Kai kurioms įmonėms karantinas padėjo užgožti senesnes problemas.
Vilūnė Kairienė, Mediaskopo Stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė, VŽ nurodo, kad komunikacijos įtakos rodiklis demonstruoja procentinę tikimybę, kad auditorija pastebėjo ir įsiminė žiniasklaidoje paminėtą bendrovę teigiamai ar neutraliai. Bendro ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti