2020-06-29 03:01

Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių įvaizdis žiniasklaidoje, o prekybininkams ši krizė buvo proga pelnyti didesnį palankumą. Kai kurioms įmonėms karantinas padėjo užgožti senesnes problemas.

Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė, VŽ nurodo, kad komunikacijos įtakos rodiklis demonstruoja procentinę tikimybę, kad auditorija pastebėjo ir įsiminė žiniasklaidoje paminėtą bendrovę teigiamai ar neutraliai.

Bendrovė analizavo įmonių komunikaciją šių metų pradžioje (sausį-vasarį) ir krizės metu (kovą-balandį).

52795
130817
52791