2020-05-13 16:16

„Akropoliai“ Lietuvoje ir Latvijoje pasirinko naujus reklamos partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Akropolis Group“ vykdė tarptautinį kūrybinių agentūrų konkursą ir pasirinko naujus reklamos partnerius: su „Akropoliais“ Lietuvoje ir Latvijoje bendradarbiaus konkurso laimėtoja agentūra „Not Perfect Companies“.

Pasak „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino, didžiosios „Akropolių“ reklaminės kampanijos paprastai organizuojamos bendrai Lietuvos ir Latvijos rinkoms.

„Kuriant jas siekiama atsižvelgti į kiekvienos iš abiejų šalių rinkos aktualijas, konkurencinę aplinką ir vartotojų poreikius, taip pat siekiama rinkodarinės komunikacijos vientisumo ir tęstinumo. Būtent todėl buvo nuspręsta vykdyti tarptautinį konkursą ir išsirinkti partnerius, aktyviai dirbančius tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje“, – išplatintame pranešime pažymi D. Mertinas.

Rygos „Akropole“ su „Not Perfect Riga“ bendradarbiauja nuo 2018 m. Kartu su „Not Perfect Riga“ per tą laiką įgyvendinta ne tik Rygoje įsikūrusio prekybos ir pramogų centro įvedimo į rinką kampanija, bet ir kelios bendros kampanijos Lietuvos ir Latvijos „Akropoliams“.

„Dėkojame iki šiol su mumis dirbusiai kūrybinei agentūrai „Clinic212“ už dvejus sėkmingo bendradarbiavimo metus ir daugybę sėkmingai įgyvendintų projektų. Taip pat esame dėkingi visiems tarptautinio konkurso dalyviams už kokybiškai ir kūrybiškai parengtus pasiūlymus bei motyvaciją bendradarbiauti“, – priduria D. Mertinas.

Bendradarbiavimą su „Not Perfect Vilnius“ Lietuvoje „Akropoliai“ pradeda reklamine kampanija „Pasiilgome jūsų“, tuo pačiu pristatydami naują vizualinį prekybos ir pramogų centrų reklaminį identitetą.

„Not Perfect Companies“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2000-aisiais, kaimyninėje Latvijoje – nuo 2009 m.

VŽ rašė, kad Vilniaus „Akropolio“, kuris pernai įgyvendino didelės apimties atnaujinimo projektą ir kurio metu neveikė nemaža dalis prekybinių plotų, 2019 m. nuomininkų apyvarta, palyginti su 2018 m., sumažėjo 6,6% ir sudarė per 272 mln. Eur.

D. Mertinas, VŽ tuomet akcentavo, kad bendra 2019 m. nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, palyginti su 2018 m., nekito ir siekė 573 mln. Eur.

Visgi žvelgiant į kiekvieno prekybos centro rodiklius atskirai, matyti, kad bendrą augimą užtikrino Klaipėdos „Akropolis“, kurio nuomininkų apyvarta, pasiekusi 196 mln. Eur, augo sparčiausiai (+7,%), ir Šiaulių „Akropolis“ su 5,3% kilusiais pardavimais, kurie bendrai siekė 105 mln. Eur. 

Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791