2020-02-14 11:11

T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio Lietuvos prisistatymo užsienyje strategiją.

Tai ne pirmas reklamos agentūros „New!“ bandymas prisidėti prie šalies įvaizdžio kūrimo. 2016 m. agentūra, laimėjusi Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcijos kūrimo konkursą, pristatė koncepciją su šūkiu „Lithuania. Real is beautiful“.

Tais pačiais metais agentūra Lietuvai būsimo Valstybės atkūrimo šimtmečio proga padovanojo ir naują logotipą bei identiteto rinkinį. „New!“ šį darbą tuomet atliko nemokamai.

52795
130817
52791