2019-09-24 12:01

„Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019“: šuolis ribojant besaikį augimą

Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Varnas, skaitmeninės rinkodaros UAB „Good one“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių sektoriaus lyderės kalbėdamos apie augimo galimybes mini investicijas į skaitmeninius sprendimus ir plėtrą užsienio rinkose. Tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių šiemet pirmojoje pozicijoje – nuo pat įsikūrimo nuosekliai auganti skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Good one“.
  • „Good one“ sėkmės receptas – kokybė ir apribotas besaikis augimas
  • Agentūros pardavimai per metus išaugo daugiau nei du kartus 
  • Didžiausias pajamas, pelną ir aukščiausią pelningumo rodiklį skaičiuoja EVRC
  • Pelningiausių penketas: EVRC, „Headline Agency“, „JCDecaux“, „Katos grupė“ ir „Publicum“
  • Didžiausias ikimokestinio pelno šuolis – „Ad Fingers“ rankose 

Iš viso į šiemetinį reitingą pateko 59 sėkmingiausius rezultatus skaičiavusios įmonės.

52795
130817
52791