„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius

Publikuota: 2019-01-15
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“.

Taip pat „Lidl“ skelbia ir tik ką pasibaigusio žiniasklaidos planavimo agentūros konkurso nugalėtojus – prekybininkė ir toliau dirbs su savo dabartiniais žiniasklaidos planavimo partneriais „Media House“.

Naujoji „Lidl“ rinkodaros departamento vadovė p. Šilovaitė turi dvidešimties metų patirtį rinkodaros srityje, dirbdama su žinomais vietos ir tarptautiniais prekių ženklais. Nuo 2010 m. ji vadovavo „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros skyriui, per tą laiką „Vilkyškių“ prekės ženklas net du kartus – 2013 ir 2015 m. – pelnė Lietuvos Metų prekės ženklo titulą. 2001-2010 m. p. Šilovaitė dirbo „Swedbank“ grupėje, ten iki 2008 m. vadovavo „Hanza lizingo“ rinkodaros komandai, o vėliau tapo „Swedbank“ rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore.

Ponia Šilovaitė taip pat yra viena iš Lietuvos marketingo asociacijos įkūrėjų.

„Tikiuosi, kad mano patirtis rinkodaros srityje padės sparčiai augti vienam populiariausių ir mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų. Kompanijos ambicijos atneša daug teigiamų pokyčių ir naujų patirčių Lietuvos vartotojams, todėl labai džiaugiuosi, turėdama galimybę prisijungti prie „Lidl“ komandos“, – išplatintame pranešime teigia p. Šilovaitė.

„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovo Wojciecho Grohno teigimu, naujosios rinkodaros departamento vadovės prisijungimas prie „Lidl“ komandos suteiks papildomą impulsą aktyviai įmonės komunikacijai.

„Nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios puoselėjame ambicingus plėtros planus ir neabejojame, kad jos patirtis bei kompetencija padės sėkmingai jų siekti. „Lidl“ yra vienas didžiausių reklamos užsakovų, pernai tapome antru mėgstamiausiu prekės ženklu Lietuvoje, o tai, kad mus renkasi tokie stiprūs savo srities profesionalai, rodo, jog esame ir vienas geidžiamiausių darbdavių“, – pabrėžia p. Grohnas.

Greta šių pasikeitimų, „Lidl“ skelbia ir pastaruosius mėnesius vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso pabaigą. Detaliai apsvarsčius ir įvertinus visų konkurso dalyvių pasiūlymus nuspręsta, jog įmonės žinasklaidos planavimo agentūra ir toliau išliks dabartiniai partneriai „Media House“.

Su „Media House“ prekybininkė dirba nuo pat starto pradžios Lietuvoje 2016 m. vasaros pradžioje.

Per tą laiką „Lidl“ pakeitė ir reklamos, ir komunikacijos partnerius, atitinkamai pasirinkdama „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ir „Publicum“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 42 prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose ir Visagine. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau