„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius

Publikuota: 2019-01-15
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“.

Taip pat „Lidl“ skelbia ir tik ką pasibaigusio žiniasklaidos planavimo agentūros konkurso nugalėtojus – prekybininkė ir toliau dirbs su savo dabartiniais žiniasklaidos planavimo partneriais „Media House“.

Naujoji „Lidl“ rinkodaros departamento vadovė p. Šilovaitė turi dvidešimties metų patirtį rinkodaros srityje, dirbdama su žinomais vietos ir tarptautiniais prekių ženklais. Nuo 2010 m. ji vadovavo „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros skyriui, per tą laiką „Vilkyškių“ prekės ženklas net du kartus – 2013 ir 2015 m. – pelnė Lietuvos Metų prekės ženklo titulą. 2001-2010 m. p. Šilovaitė dirbo „Swedbank“ grupėje, ten iki 2008 m. vadovavo „Hanza lizingo“ rinkodaros komandai, o vėliau tapo „Swedbank“ rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore.

Ponia Šilovaitė taip pat yra viena iš Lietuvos marketingo asociacijos įkūrėjų.

„Tikiuosi, kad mano patirtis rinkodaros srityje padės sparčiai augti vienam populiariausių ir mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų. Kompanijos ambicijos atneša daug teigiamų pokyčių ir naujų patirčių Lietuvos vartotojams, todėl labai džiaugiuosi, turėdama galimybę prisijungti prie „Lidl“ komandos“, – išplatintame pranešime teigia p. Šilovaitė.

„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovo Wojciecho Grohno teigimu, naujosios rinkodaros departamento vadovės prisijungimas prie „Lidl“ komandos suteiks papildomą impulsą aktyviai įmonės komunikacijai.

„Nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios puoselėjame ambicingus plėtros planus ir neabejojame, kad jos patirtis bei kompetencija padės sėkmingai jų siekti. „Lidl“ yra vienas didžiausių reklamos užsakovų, pernai tapome antru mėgstamiausiu prekės ženklu Lietuvoje, o tai, kad mus renkasi tokie stiprūs savo srities profesionalai, rodo, jog esame ir vienas geidžiamiausių darbdavių“, – pabrėžia p. Grohnas.

Greta šių pasikeitimų, „Lidl“ skelbia ir pastaruosius mėnesius vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso pabaigą. Detaliai apsvarsčius ir įvertinus visų konkurso dalyvių pasiūlymus nuspręsta, jog įmonės žinasklaidos planavimo agentūra ir toliau išliks dabartiniai partneriai „Media House“.

Su „Media House“ prekybininkė dirba nuo pat starto pradžios Lietuvoje 2016 m. vasaros pradžioje.

Per tą laiką „Lidl“ pakeitė ir reklamos, ir komunikacijos partnerius, atitinkamai pasirinkdama „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ir „Publicum“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 42 prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose ir Visagine. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šiandienos burtažodžiai rinkodaroje – duomenys ir jų analizė 2

Ieškant teisingiausios komunikacijos ar rinkodaros kampanijos, reikia vis grįžti prie esamos verslo...

Rinkodara
10:21
„Verslo žinių“ antagonistai vilioja į kriptovaliutų pasaulį 4

„Verslo žinios“ įspėja apie pastaruoju metu padažnėjusius sukčių bandymus, pasitelkiant leidinio vizualinius...

Rinkos
2019.02.22
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau