„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius

Publikuota: 2019-01-15
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias pareigas ėjusi „Vilkyškių pieninėje“.

Taip pat „Lidl“ skelbia ir tik ką pasibaigusio žiniasklaidos planavimo agentūros konkurso nugalėtojus – prekybininkė ir toliau dirbs su savo dabartiniais žiniasklaidos planavimo partneriais „Media House“.

Naujoji „Lidl“ rinkodaros departamento vadovė p. Šilovaitė turi dvidešimties metų patirtį rinkodaros srityje, dirbdama su žinomais vietos ir tarptautiniais prekių ženklais. Nuo 2010 m. ji vadovavo „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros skyriui, per tą laiką „Vilkyškių“ prekės ženklas net du kartus – 2013 ir 2015 m. – pelnė Lietuvos Metų prekės ženklo titulą. 2001-2010 m. p. Šilovaitė dirbo „Swedbank“ grupėje, ten iki 2008 m. vadovavo „Hanza lizingo“ rinkodaros komandai, o vėliau tapo „Swedbank“ rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore.

Ponia Šilovaitė taip pat yra viena iš Lietuvos marketingo asociacijos įkūrėjų.

„Tikiuosi, kad mano patirtis rinkodaros srityje padės sparčiai augti vienam populiariausių ir mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų. Kompanijos ambicijos atneša daug teigiamų pokyčių ir naujų patirčių Lietuvos vartotojams, todėl labai džiaugiuosi, turėdama galimybę prisijungti prie „Lidl“ komandos“, – išplatintame pranešime teigia p. Šilovaitė.

„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovo Wojciecho Grohno teigimu, naujosios rinkodaros departamento vadovės prisijungimas prie „Lidl“ komandos suteiks papildomą impulsą aktyviai įmonės komunikacijai.

„Nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios puoselėjame ambicingus plėtros planus ir neabejojame, kad jos patirtis bei kompetencija padės sėkmingai jų siekti. „Lidl“ yra vienas didžiausių reklamos užsakovų, pernai tapome antru mėgstamiausiu prekės ženklu Lietuvoje, o tai, kad mus renkasi tokie stiprūs savo srities profesionalai, rodo, jog esame ir vienas geidžiamiausių darbdavių“, – pabrėžia p. Grohnas.

Greta šių pasikeitimų, „Lidl“ skelbia ir pastaruosius mėnesius vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso pabaigą. Detaliai apsvarsčius ir įvertinus visų konkurso dalyvių pasiūlymus nuspręsta, jog įmonės žinasklaidos planavimo agentūra ir toliau išliks dabartiniai partneriai „Media House“.

Su „Media House“ prekybininkė dirba nuo pat starto pradžios Lietuvoje 2016 m. vasaros pradžioje.

Per tą laiką „Lidl“ pakeitė ir reklamos, ir komunikacijos partnerius, atitinkamai pasirinkdama „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ir „Publicum“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 42 prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose ir Visagine. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
12:09
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 8

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau