„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius

Taip pat „Lidl“ skelbia ir tik ką pasibaigusio žiniasklaidos planavimo agentūros konkurso nugalėtojus – prekybininkė ir toliau dirbs su savo dabartiniais žiniasklaidos planavimo partneriais „Media House“.
Naujoji „Lidl“ rinkodaros departamento vadovė p. Šilovaitė turi dvidešimties metų patirtį rinkodaros srityje, dirbdama su žinomais vietos ir tarptautiniais prekių ženklais. Nuo 2010 m. ji vadovavo „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros skyriui, per tą laiką „Vilkyškių“ prekės ženklas net du kartus – 2013 ir 2015 m. – pelnė Lietuvos Metų prekės ženklo titulą. 2001-2010 m. p. Šilovaitė dirbo „Swedbank“ grupėje, ten iki 2008 m. vadovavo „Hanza lizingo“ rinkodaros komandai, o vėliau tapo „Swedbank“ rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore.
Ponia Šilovaitė taip pat yra viena iš Lietuvos marketingo asociacijos įkūrėjų.
„Tikiuosi, kad mano patirtis rinkodaros srityje padės sparčiai augti vienam populiariausių ir mėgstamiausių Lietuvoje prekės ženklų. Kompanijos ambicijos atneša daug teigiamų pokyčių ir naujų patirčių Lietuvos vartotojams, todėl labai džiaugiuosi, turėdama galimybę prisijungti prie „Lidl“ komandos“, – išplatintame pranešime teigia p. Šilovaitė.
„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovo Wojciecho Grohno teigimu, naujosios rinkodaros departamento vadovės prisijungimas prie „Lidl“ komandos suteiks papildomą impulsą aktyviai įmonės komunikacijai.
„Nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios puoselėjame ambicingus plėtros planus ir neabejojame, kad jos patirtis bei kompetencija padės sėkmingai jų siekti. „Lidl“ yra vienas didžiausių reklamos užsakovų, pernai tapome antru mėgstamiausiu prekės ženklu Lietuvoje, o tai, kad mus renkasi tokie stiprūs savo srities profesionalai, rodo, jog esame ir vienas geidžiamiausių darbdavių“, – pabrėžia p. Grohnas.
Greta šių pasikeitimų, „Lidl“ skelbia ir pastaruosius mėnesius vykusio žiniasklaidos planavimo agentūrų konkurso pabaigą. Detaliai apsvarsčius ir įvertinus visų konkurso dalyvių pasiūlymus nuspręsta, jog įmonės žinasklaidos planavimo agentūra ir toliau išliks dabartiniai partneriai „Media House“.
Su „Media House“ prekybininkė dirba nuo pat starto pradžios Lietuvoje 2016 m. vasaros pradžioje.
Per tą laiką „Lidl“ pakeitė ir reklamos, ir komunikacijos partnerius, atitinkamai pasirinkdama „Not Perfect | Y&R Vilnius“ ir „Publicum“.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 42 prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose ir Visagine. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.