Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai

Publikuota: 2019-01-14
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės vykdantysis direktorius Vilius Juraitis. Įmonės įkūrėjas Aurelijus Liubinas ir toliau pirmininkaus „Deeper“ valdybai.

„Praėjusiais metais priėmėme daug verslui svarbių sprendimų. Pakeitėme dalį vadovų, sujungėme pardavimų ir rinkodaros skyrius, prieš pusmetį daugiau sprendimų priėmimo galios atidavėme įmonės vykdančiajam vadovui. Norėčiau, kad per ateinančius kelerius metus p. Juraitis ir toliau įgyvendintų pradėtus darbus bei išlaikytų nuoseklų įmonės vystymosi ir pardavimų augimą“, – išplatintame pranešime teigia p. Liubinas.

Jis pasidžiaugia, kad jam vadovaujant, per septynerius veiklos metus, pavyko sukurti įmonę, kuri į Lietuvą parvežė daug tarptautinių apdovanojimų, 2012 – 2018 m. pasiekė įspūdingus augimo tempus, įsitvirtino sukurtos kategorijos lyderės pozicijose, sukūrė virš 60 darbo vietų, išpopuliarino „Deeper“ prekės ženklą pasaulyje nuo JAV iki Japonijos, nuo Kanados iki Australijos.

„Esu pasiruošęs perduoti vadovaujančias pozicijas jaunai, motyvuotai vadovų komandai. Iš naujojo vadovo tikiuosi energijos ir stiprios lyderystės“, – teigia p. Liubinas.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje įvyko pardavimų ir rinkodaros skyrių sujungimas. Šis struktūrinis pokytis susijęs su sparčiu įmonės augimu, žmogiškųjų resursų valdymu bei darbo procesų optimizavimu. Naujai sukurtam skyriui vadovauja „Deeper“ rinkodaros vadovas ir įmonės valdybos narys Rolandas Sereika.

„Reikia pripažinti, jog praėjusiais metais nepasiekėme visų užsibrėžtų tikslų. 2019-tais iš naujo imsimės agresyvios plėtros politikos“, – teigia p. Sereika.

VŽ rašė, kad 2017 m. „Deeper“ gavo 9,3 mln. Eur audituotų pajamų – 40% daugiau nei 2016 m., kai įmonės apyvarta buvo 6,7 mln. Eur.

„Deeper“ įkurta 2012 m. pradžioje. Tais metais įmonė pasinaudojo minios finansavimo platforma ir surinko per 50.000 USD pirmojo savo produkto – išmaniojo sonaro žvejams – išankstinių užsakymų. 2013 m. įmonė pritraukė finansinį investuotoją, kuris investavo per 500.000 Eur.

Lietuvoje kuriami ir gaminami „Deeper“ išmanūs sonarai šiuo metu parduodami daugiau kaip 50-yje šalių visame pasaulyje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
12:22
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
05:45
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 2

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24
20 mln. Eur parama SVV prekių ženklams: Lietuva tarp aktyviausių Premium

Kovo 1 d. prasidės antrasis Europos Komisijos ir ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) bandomojo...

Rinkodara
2021.02.23
Konversijos rodiklis: kartais trūkumus ištaisyti vieni juokai, o rezultatas įspūdingas  Premium

Konversija yra vienas pagrindinių rodiklių, kuriuos stebi ir analizuoja visi e. prekybininkai, siekiantys...

Prekyba
2021.02.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus