Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai

Publikuota: 2019-01-14
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės vykdantysis direktorius Vilius Juraitis. Įmonės įkūrėjas Aurelijus Liubinas ir toliau pirmininkaus „Deeper“ valdybai.

„Praėjusiais metais priėmėme daug verslui svarbių sprendimų. Pakeitėme dalį vadovų, sujungėme pardavimų ir rinkodaros skyrius, prieš pusmetį daugiau sprendimų priėmimo galios atidavėme įmonės vykdančiajam vadovui. Norėčiau, kad per ateinančius kelerius metus p. Juraitis ir toliau įgyvendintų pradėtus darbus bei išlaikytų nuoseklų įmonės vystymosi ir pardavimų augimą“, – išplatintame pranešime teigia p. Liubinas.

Jis pasidžiaugia, kad jam vadovaujant, per septynerius veiklos metus, pavyko sukurti įmonę, kuri į Lietuvą parvežė daug tarptautinių apdovanojimų, 2012 – 2018 m. pasiekė įspūdingus augimo tempus, įsitvirtino sukurtos kategorijos lyderės pozicijose, sukūrė virš 60 darbo vietų, išpopuliarino „Deeper“ prekės ženklą pasaulyje nuo JAV iki Japonijos, nuo Kanados iki Australijos.

„Esu pasiruošęs perduoti vadovaujančias pozicijas jaunai, motyvuotai vadovų komandai. Iš naujojo vadovo tikiuosi energijos ir stiprios lyderystės“, – teigia p. Liubinas.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje įvyko pardavimų ir rinkodaros skyrių sujungimas. Šis struktūrinis pokytis susijęs su sparčiu įmonės augimu, žmogiškųjų resursų valdymu bei darbo procesų optimizavimu. Naujai sukurtam skyriui vadovauja „Deeper“ rinkodaros vadovas ir įmonės valdybos narys Rolandas Sereika.

„Reikia pripažinti, jog praėjusiais metais nepasiekėme visų užsibrėžtų tikslų. 2019-tais iš naujo imsimės agresyvios plėtros politikos“, – teigia p. Sereika.

VŽ rašė, kad 2017 m. „Deeper“ gavo 9,3 mln. Eur audituotų pajamų – 40% daugiau nei 2016 m., kai įmonės apyvarta buvo 6,7 mln. Eur.

„Deeper“ įkurta 2012 m. pradžioje. Tais metais įmonė pasinaudojo minios finansavimo platforma ir surinko per 50.000 USD pirmojo savo produkto – išmaniojo sonaro žvejams – išankstinių užsakymų. 2013 m. įmonė pritraukė finansinį investuotoją, kuris investavo per 500.000 Eur.

Lietuvoje kuriami ir gaminami „Deeper“ išmanūs sonarai šiuo metu parduodami daugiau kaip 50-yje šalių visame pasaulyje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 22

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus