Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai

Publikuota: 2019-01-14
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aurelijus Liubinas, lieka UAB „Deeper“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės vykdantysis direktorius Vilius Juraitis. Įmonės įkūrėjas Aurelijus Liubinas ir toliau pirmininkaus „Deeper“ valdybai.

„Praėjusiais metais priėmėme daug verslui svarbių sprendimų. Pakeitėme dalį vadovų, sujungėme pardavimų ir rinkodaros skyrius, prieš pusmetį daugiau sprendimų priėmimo galios atidavėme įmonės vykdančiajam vadovui. Norėčiau, kad per ateinančius kelerius metus p. Juraitis ir toliau įgyvendintų pradėtus darbus bei išlaikytų nuoseklų įmonės vystymosi ir pardavimų augimą“, – išplatintame pranešime teigia p. Liubinas.

Jis pasidžiaugia, kad jam vadovaujant, per septynerius veiklos metus, pavyko sukurti įmonę, kuri į Lietuvą parvežė daug tarptautinių apdovanojimų, 2012 – 2018 m. pasiekė įspūdingus augimo tempus, įsitvirtino sukurtos kategorijos lyderės pozicijose, sukūrė virš 60 darbo vietų, išpopuliarino „Deeper“ prekės ženklą pasaulyje nuo JAV iki Japonijos, nuo Kanados iki Australijos.

„Esu pasiruošęs perduoti vadovaujančias pozicijas jaunai, motyvuotai vadovų komandai. Iš naujojo vadovo tikiuosi energijos ir stiprios lyderystės“, – teigia p. Liubinas.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje įvyko pardavimų ir rinkodaros skyrių sujungimas. Šis struktūrinis pokytis susijęs su sparčiu įmonės augimu, žmogiškųjų resursų valdymu bei darbo procesų optimizavimu. Naujai sukurtam skyriui vadovauja „Deeper“ rinkodaros vadovas ir įmonės valdybos narys Rolandas Sereika.

„Reikia pripažinti, jog praėjusiais metais nepasiekėme visų užsibrėžtų tikslų. 2019-tais iš naujo imsimės agresyvios plėtros politikos“, – teigia p. Sereika.

VŽ rašė, kad 2017 m. „Deeper“ gavo 9,3 mln. Eur audituotų pajamų – 40% daugiau nei 2016 m., kai įmonės apyvarta buvo 6,7 mln. Eur.

„Deeper“ įkurta 2012 m. pradžioje. Tais metais įmonė pasinaudojo minios finansavimo platforma ir surinko per 50.000 USD pirmojo savo produkto – išmaniojo sonaro žvejams – išankstinių užsakymų. 2013 m. įmonė pritraukė finansinį investuotoją, kuris investavo per 500.000 Eur.

Lietuvoje kuriami ir gaminami „Deeper“ išmanūs sonarai šiuo metu parduodami daugiau kaip 50-yje šalių visame pasaulyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
18:11
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
16:14
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
14:22
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
13:23
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
09:39
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas 1

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau