„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia

Vilniaus prekybos įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą jį laimėjo geriausią pasiūlymą pateikusi agentūra Inspired Communications (prekės ženklas Inspired UM). Su šiais partneriais prekybininkė jau dirba nuo 2016 m.
Inspired Communications žiniasklaidos planavimo paslaugas teiks Vilniaus prekybos įmonėms: Maxima LT, Eurovaistinė, Ermitažas ir Akropolis group.
Konkurso dalyvius vertino tarptautinės žiniasklaidos audito įmonės Media Path atstovai bei Vilniaus prekybos įmonių Eurovaistinė, Ermitažas ir Akropolis group rinkodaros bei komunikacijos vadovų komanda. Naujoji bendradarbiavimo sutartis pasirašyta dviems metams.
Kvietimas dalyvauti šiemetiniame konkurse buvo išsiųstas šešioms žiniasklaidos planavimo agentūroms, į antrąjį etapą buvo kviečiamos keturios.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti