Kinų rojus – tinka ir „Plada“, ir „Loius Vuitton“

Sulig interneto ir elektroninės prekybos plėtra pasaulyje, prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių pasauliniu mastu įmonės dėl to praranda milijardus.
Kai šią vasarą Kinijos Ženhuajaus (Renhuai) mieste atsidarė du nauji prabangių mados prekės ženklų butikai, iš pirmo žvilgsnio buvo tarsi sunku pasakyti, kad kažkas yra ne taip. Parduotuvių vitrinose spindėjo didžiulės išskirtinių gaminių nuotraukos, ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti