„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas

Irmantas Švažas, „Alma Littera Group“, valdančios šį prekės ženklą, vadovas, pabrėžia, kad šiandien į „Kakės Makės“ prekės ženklo auginimą žiūri kaip į vieną svarbiausių bendrovės prioritetų, dirba su konsultantais ir baigia sudėlioti ilgalaikę strategiją.
Nuo šiol, žengdama į užsienio rinkas, „Kakė Makė“ bus matoma su „Nelly Jelly“ vardu, kurį sugalvojo JAV vaikai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai