2018-10-23 03:01

„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas

Irmantas Švažas, „Alma Littera Group“ vadovas: „Tikiu, kad animacinis serialas bus sėkmingas pasaulinėje rinkoje, ir tas tikėjimas su kiekviena diena stiprėja.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Irmantas Švažas, „Alma Littera Group“ vadovas: „Tikiu, kad animacinis serialas bus sėkmingas pasaulinėje rinkoje, ir tas tikėjimas su kiekviena diena stiprėja.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su naujuoju vardu ruošiasi spurtui JAV.

Irmantas Švažas, „Alma Littera Group“, valdančios šį prekės ženklą, vadovas, pabrėžia, kad šiandien į „Kakės Makės“ prekės ženklo auginimą žiūri kaip į vieną svarbiausių bendrovės prioritetų, dirba su konsultantais ir baigia sudėlioti ilgalaikę strategiją.

Nuo šiol, žengdama į užsienio rinkas, „Kakė Makė“ bus matoma su „Nelly Jelly“ vardu, kurį sugalvojo JAV vaikai.

52795
130817
52791