„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios Kakės Makės valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su naujuoju vardu ruošiasi spurtui JAV.
Irmantas Švažas, Alma Littera Group, valdančios šį prekės ženklą, vadovas, pabrėžia, kad šiandien į Kakės Makės prekės ženklo auginimą žiūri kaip į vieną svarbiausių bendrovės prioritetų, dirba su konsultantais ir baigia sudėlioti ilgalaikę strat ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti