Kinijos rinka: kodėl svarbu pradėti nuo prekės ženklo registracijos ir patikimo platintojo

Daugelis numato, kad, priėmę tokį sprendimą, susidurs su įėjimo į šią rinką barjerais – mentaliteto skirtumais ir kitokiais vartotojų lūkesčiais.
„Yra ir dar vienas dažnai nepakankamai įvertinamas barjeras – sudėtingas prekės ženklo įvedimas. Dažnai tenka susidurti su situacijomis, kai piratai nugvelbia prekės ženklus ir interneto svetainių domenus. Nauji prekės ženklai Kinijoje tapo atskira „prekių“ kategorija – juodojoje rinkoje jais prekiaujama lyg deficito prekėmis iš už prekystalio“, – kalba Aušra Pakėnienė, teisės ir intelektinės nuosavybės biuro „AAA Law“ partnerė, patentinė patikėtinė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai