2018-09-10 19:02

Kinijos rinka: kodėl svarbu pradėti nuo prekės ženklo registracijos ir patikimo platintojo

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
Lietuvos įmonės vis dažniau imasi bandymų žengti į Kinijos rinką. Didžiausia pasaulyje perkamoji galia vilioja verslą – nuo maisto prekių iki technologinių sprendimų.

Daugelis numato, kad, priėmę tokį sprendimą, susidurs su įėjimo į šią rinką barjerais – mentaliteto skirtumais ir kitokiais vartotojų lūkesčiais.

„Yra ir dar vienas dažnai nepakankamai įvertinamas barjeras – sudėtingas prekės ženklo įvedimas. Dažnai tenka susidurti su situacijomis, kai piratai nugvelbia prekės ženklus ir interneto svetainių domenus. Nauji prekės ženklai Kinijoje tapo atskira „prekių“ kategorija – juodojoje rinkoje jais prekiaujama lyg deficito prekėmis iš už prekystalio“, – kalba Aušra Pakėnienė, teisės ir intelektinės nuosavybės biuro „AAA Law“ partnerė, patentinė patikėtinė.

52795
130817
52791