Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Publikuota: 2018-07-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių atstumų ir spartaus interneto.

Tokius duomenis pateikia tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ apklausa. Jos užsakovas – Norvegijos–Lietuvos prekybos rūmai Lietuvos šimtmečio proga dovanoję tyrimą agentūrai „Versli Lietuva“. Tyrimo metu buvo apklausti 1.046 respondentai.

„Aiškindamiesi, už ką lietuviai labiausiai myli arba brangina savo šalį, pamatėme, jog nemažai daliai net nereikia priežasčių – myli, nes tai tiesiog vieta, kurioje gimė ir augo. O į konkrečių kriterijų sąrašą pateko aspektai susiję su geografija, technologijomis, istorija ir paveldu, taip pat su žmonėmis ir saugumo jausmu“, – teigia Jurgita Račkytė–Vilimė, „Kantar TNS“ tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Aukščiausiu balu – 4,24 iš 5 lietuviai įvertino galimybę laisvai keliauti po pasaulį.

„Tai, matyt, lėmė 50 m. ribojimas, kai būdami Sovietų Sąjungos dalimi, laisvai keliauti negalėjome. O gamta nuo seno yra lietuvių identiteto dalis, tad nenustebino, jog gražios, saugios ir ramios gamtos aspektas buvo antras pagal populiarumą (4,17 balo)“, – kalba p. Račkytė–Vilimė.

Į meilės Lietuvai TOP priežasčių dešimtuką, pateko ir dvi susijusios su technologijomis: tai spartus visur pasiekiamas internetas (4,06) ir pasiekimai technologijų srityje (lazerių, biotechnologijų) – 3,91. Vis dėlto bene daugiausia priežasčių yra susiję su mūsų istorija ir paveldu.

„Lietuviai itin vertina tai, kad kalbame viena seniausių pasaulio kalbų (4,06), išsaugojome ir puoselėjame savitas tradicijas bei maistą (3,93), branginame protėvių atminimą ir paveldą (3,76). Respondentai taip pat akcentavo savo šalies istoriją (4,01). Visa tai rodo, kad mums rūpi mūsų šaknys, savitumas“, – tyrimą apibendrina „Kantar TNS“ ekspertė.

Gyventojai didžiuojasi ir šalį garsinančiais sporto, meno, kultūros ar mokslo žmonėmis (3,96). Taip pat apskritai žmonėmis, kurie gyvena šalyje (3,74). Santykinai mažiausius įvertinimus pelnę kriterijai: dėl nemokamo šalies švietimo ir šalies verslo pasiekimų.

nuotrauka::1

Pastebėtina, jog senjorų karta (61 m. ir vyresni) linkę labiau vertinti šalį dėl visų minėtų priežasčių palyginti su jaunesniais (18–44 m.) gyventojais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau