„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Publikuota: 2018-01-18

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų apdovanojimai „PR lapės 2017“.

Renginio metu buvo paskelbti ryškiausiai komunikacijos srityje sužibę projektai. Praėjusiais metais 8 skirtingose kategorijose varžėsi rekordinis kiekis projektų – buvo gauta net 115 paraiškų.

„Akivaizdu, kad 2017 metai komunikacijos srityje buvo itin darbingi – „PR lapės“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus. O pačios paraiškos stebino ne tik gausa, bet ir įvairumu, kūrybiškumu. Matėme projektų, nukreiptų į labai skirtingas auditorijas – vaikus, nuotykių ieškotojus, senjorus ar save išbandyti trokštančius žmones. Konkurse dalyvaujantys projektai tik dar kartą įrodė, kaip galima naujai išnaudoti, atrodo, jau visų šimtąkart naudotas priemones ir bandytus kanalus“, – pranešime spaudai sako apdovanojimų koordinatorė Erika Rodžiūtė.

Geriausius 2017 metų projektus rinko savo srities ekspertai – Jogaila Morkūnas, Dovilė Filmanavičiūtė, Arijus Katauskas, Renata Matkevičienė, Lina Jakučionienė, Mindaugas Raguotis, Darius Udrys, Andrius Baranauskas, Ingrida Bartkienė. Komisijai pirmininkavo Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos generalinis direktorius Renaldas Gudauskas.

Apdovanojimų vedėju šiais metais tapo žurnalistas Edvardas Kubilius, o renginio metu žiūrovams savo dainas dovanojo atlikėja Gintarė Rimdžiūtė.

„PR lapės 2017“ nugalėtojai:

Šimtmečio lapė

„100 metų kartu“ – tai meninių vizualizacijų projektas, fotografijomis ir dokumentinio kino kadrais pasakojantis Lietuvos Respublikos bendraamžių ir jų artimųjų atsiminimus, patirtis, gyvenimo istorijas.

Inovatyvioji lapė

„LRT išmaniosios studijos atidarymas/pristatymas“ – įgyvendinant projektą visuomenei pristatyta visiškai atnaujinta studija, iš kurios transliuojamos laidos. Studijai tapus funkcionalesnei ir modernesnei, tikimasi ne tik inovatyvumo sklaidos, bet ir didesnio LRT žiūrimumo.

Kūrybiškoji lapė

„Karta 25. Įkvėpti rinktis“ – projektas, skirtas paminėti „Maximos“ 25-ąjį gimtadienį. Jis supažindina su šia karta, atskleidžia, ką ji atnešė geriausio, turėdama iki tol sunkiai pasiekiamą ir mažai kam prieinamą pasirinkimo laisvę.

Socialinių tinklų lapė

„Prisiviriau košės“ – projektas, kuriuo siekiama atkreipti kuo didesnės visuomenės dalies dėmesį į Pasaulinę košės dieną. Organizatoriai užsibrėžė tikslą šia iniciatyva formuoti tinkamą vaikų požiūrį į mitybą ir ugdyti sveikos gyvensenos įpročius.

Nuoseklioji lapė

„Misija Sibiras“ – jau dvyliktus metus vykdomas projektas, kurio metu organizuojamos jaunų žmonių ekspedicijos į Sibirą. Ekspedicijos tikslas – sutvarkyti mūsų tautiečių trėmimų vietas, apleistas kapines, pastatyti atminimo simbolius, lietuviškomis kryždirbystės tradicijomis puoštus kryžius, žuvusiems lietuviams Sibire atminti.

Pilietiškoji lapė

„Būtent!“ – projektas, kuriuo siekiama inicijuoti atvirą diskusijų erdvę, prisidedančią prie demokratiškos, vieningos ir pažangios visuomenės kūrimo. Tikimasi, kad, skatinant keistis nuomonėmis ir kelti naujas idėjas, valstybei bus padedama augti, o bendruomenės nariams joje – stiprėti.

Atsakingoji lapė

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ – projektas, išsiskiriantis nepaprastai kilnia misija: skleisti organų donorystės idėją Lietuvos visuomenėje. Siekiama šviesti šalies gyventojus apie organų donorystės naudą ir skatinti kuo dažniau diskutuoti apie šį itin svarbų reiškinį su savo artimaisiais.

Sveikuolė lapė

„Sėdimas darbas. Grąžink kūnui skolą“ – projektas, kuriuo siekta atkreipti kuo didesnės visuomenės dalies dėmesį į sėdimo darbo daromą žalą kūnui. Įgyvendinant jį darbuotojams sudaryta galimybė išsitirti ir sužinoti, kokie kūno judesiai yra sutrikę, taip pat teikti patarimai, kaip pagerinti esamą situaciją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
15:25
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
11:17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 1

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
05:45
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 19

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau