„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Publikuota: 2018-01-18

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų apdovanojimai „PR lapės 2017“.

Renginio metu buvo paskelbti ryškiausiai komunikacijos srityje sužibę projektai. Praėjusiais metais 8 skirtingose kategorijose varžėsi rekordinis kiekis projektų – buvo gauta net 115 paraiškų.

„Akivaizdu, kad 2017 metai komunikacijos srityje buvo itin darbingi – „PR lapės“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus. O pačios paraiškos stebino ne tik gausa, bet ir įvairumu, kūrybiškumu. Matėme projektų, nukreiptų į labai skirtingas auditorijas – vaikus, nuotykių ieškotojus, senjorus ar save išbandyti trokštančius žmones. Konkurse dalyvaujantys projektai tik dar kartą įrodė, kaip galima naujai išnaudoti, atrodo, jau visų šimtąkart naudotas priemones ir bandytus kanalus“, – pranešime spaudai sako apdovanojimų koordinatorė Erika Rodžiūtė.

Geriausius 2017 metų projektus rinko savo srities ekspertai – Jogaila Morkūnas, Dovilė Filmanavičiūtė, Arijus Katauskas, Renata Matkevičienė, Lina Jakučionienė, Mindaugas Raguotis, Darius Udrys, Andrius Baranauskas, Ingrida Bartkienė. Komisijai pirmininkavo Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos generalinis direktorius Renaldas Gudauskas.

Apdovanojimų vedėju šiais metais tapo žurnalistas Edvardas Kubilius, o renginio metu žiūrovams savo dainas dovanojo atlikėja Gintarė Rimdžiūtė.

„PR lapės 2017“ nugalėtojai:

Šimtmečio lapė

„100 metų kartu“ – tai meninių vizualizacijų projektas, fotografijomis ir dokumentinio kino kadrais pasakojantis Lietuvos Respublikos bendraamžių ir jų artimųjų atsiminimus, patirtis, gyvenimo istorijas.

Inovatyvioji lapė

„LRT išmaniosios studijos atidarymas/pristatymas“ – įgyvendinant projektą visuomenei pristatyta visiškai atnaujinta studija, iš kurios transliuojamos laidos. Studijai tapus funkcionalesnei ir modernesnei, tikimasi ne tik inovatyvumo sklaidos, bet ir didesnio LRT žiūrimumo.

Kūrybiškoji lapė

„Karta 25. Įkvėpti rinktis“ – projektas, skirtas paminėti „Maximos“ 25-ąjį gimtadienį. Jis supažindina su šia karta, atskleidžia, ką ji atnešė geriausio, turėdama iki tol sunkiai pasiekiamą ir mažai kam prieinamą pasirinkimo laisvę.

Socialinių tinklų lapė

„Prisiviriau košės“ – projektas, kuriuo siekiama atkreipti kuo didesnės visuomenės dalies dėmesį į Pasaulinę košės dieną. Organizatoriai užsibrėžė tikslą šia iniciatyva formuoti tinkamą vaikų požiūrį į mitybą ir ugdyti sveikos gyvensenos įpročius.

Nuoseklioji lapė

„Misija Sibiras“ – jau dvyliktus metus vykdomas projektas, kurio metu organizuojamos jaunų žmonių ekspedicijos į Sibirą. Ekspedicijos tikslas – sutvarkyti mūsų tautiečių trėmimų vietas, apleistas kapines, pastatyti atminimo simbolius, lietuviškomis kryždirbystės tradicijomis puoštus kryžius, žuvusiems lietuviams Sibire atminti.

Pilietiškoji lapė

„Būtent!“ – projektas, kuriuo siekiama inicijuoti atvirą diskusijų erdvę, prisidedančią prie demokratiškos, vieningos ir pažangios visuomenės kūrimo. Tikimasi, kad, skatinant keistis nuomonėmis ir kelti naujas idėjas, valstybei bus padedama augti, o bendruomenės nariams joje – stiprėti.

Atsakingoji lapė

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ – projektas, išsiskiriantis nepaprastai kilnia misija: skleisti organų donorystės idėją Lietuvos visuomenėje. Siekiama šviesti šalies gyventojus apie organų donorystės naudą ir skatinti kuo dažniau diskutuoti apie šį itin svarbų reiškinį su savo artimaisiais.

Sveikuolė lapė

„Sėdimas darbas. Grąžink kūnui skolą“ – projektas, kuriuo siekta atkreipti kuo didesnės visuomenės dalies dėmesį į sėdimo darbo daromą žalą kūnui. Įgyvendinant jį darbuotojams sudaryta galimybė išsitirti ir sužinoti, kokie kūno judesiai yra sutrikę, taip pat teikti patarimai, kaip pagerinti esamą situaciją.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
11:09
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
05:45
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau