2017-08-22 14:34

Iš reklamos agentūros „New!“ gimsta nauja dizaino studija

Iš kairės: Maksim Kuzmin, Dovydas Stonkus ir Tomas Ramanauskas kuria naują „Godspeed“ dizaino studiją. Bendrovės nuotr.
Iš kairės: Maksim Kuzmin, Dovydas Stonkus ir Tomas Ramanauskas kuria naują „Godspeed“ dizaino studiją. Bendrovės nuotr.
Iš vienos didžiausių reklamos agentūrų „New!“ yra atskiriamas dizaino skyrius, kuris susijungus su dizaino studija „Studio Honest“ tampa ženklodaros (angl. branding) studija „Godspeed“.

Studijai „Studio Honest“ vadovavo Dovydas Stonkus, kuris nuo šiol tampa „Godspeed“ dizaino vadovu. „Godspeed“ partneriai yra Maksim Kuzmin ir Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ bendraįkūrėjai.

Pasak jų, su „Godspeed“ atsiradimu siekiama plėsti ženklodaros darbų sąvoką, kuri Lietuvoje kol kas siaurai matoma kaip logotipo ir prekės ženklo knygos („brandbook“) dizainas.

„Vienas naujosios studijos planų – eksporto rinkos. Ženklodara yra vienas iš lengviausiai eksportuojamų kūrybinės industrijos produktų, daug paprasčiau nei reklama, ryšiai su visuomene, socialinių tinklų turinys ar panašiai. Tikimės, kad po metų 20–30 procentų mūsų darbų bus užsienio klientai“, – planuoja p. Kuzmin.

„New!“ dizaino skyrius per keletą metų įgyvendino daugybę žymių projektų, įvertintų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje: Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo šimtmečio identitetą, bendrovių „15min“, „Perlas“, „Čili“, „Makalius“, „M-1 Plius“, „Gintarinė vaistinė“, „Hoptrans“ ir kt. identiteto atnaujinimus, Vilniaus Universiteto, įvairių restoranų ir desertinių, tokių kaip „Stebuklai“, „Drama Burger“, „Džiaugsmas“, „Ali“, „Atostogos“ brandingus, Vilniaus miesto transporto sistemos esmingą atnaujinimą.

Šiuo metu komanda intensyviai dirba prie būsimo muziejaus Vilniuje — „Mo“ dizaino darbų ir kitų projektų.

infogram.com::copy_reklama_reklamos_agenturos

52795
130817
52791