Rinkodara: du keliai ir lūpdažio efektas

Viena aišku jau dabar. Dauguma gąsdinimų neišsipildys. Istorijos upė paprastai teka ramiau, nei norėtųsi apokalipsės pranašams. Kita vertus, žmonių perkamąją galią valganti infliacija, prastėjantys gyventojų lūkesčiai ir lėtėjanti ES ekonomika darys įtaką verslo pasirinkimams. Šiame kontekste vis iš naujo bus keliamas klausimas, kuris visuomet prisimenamas ekonominio sunkmečio (realaus ar įsivaizduojamo) laikotarpiais: ką tokiu metu daryti su rinkodara?
Šioje diskusijų terpėje konkuruoja dvi priešingos mąstymo stovyklos. „Buhalterinė“ mąstymo stovykla sunkmečiu kviečia per daug giliai nemąstyti ir tiesiog kapoti išlaidas. O vienas lengviausių būdų taupyti yra būtent rinkodaros sąskaita, nes šią biudžeto eilutę apkarpyti yra santykinai paprasta, o didelių papildomų nuostolių pačiu trumpiausiu laikotarpiu toks apkarpymas verslui gali ir nesukelti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai