„Defender“: prabanga vietoj principų
Iš gamintojo pareiškimų seniai buvo žinoma, kad ši naujiena atneš didžiausių pokyčių per 71 metus siekiančią automobilio istoriją. Dar 2011 m. „Land Rover“, beje, tame pačiame Frankfurte vykusioje parodoje, pademonstravo pirmąjį naujos kartos prototipą, pavadintą DC100. Jau tada buvo aišku, kad gamintojas ruošiasi radikalioms permainoms. Bet koncepciniai modeliai tik labai retai yra tikslūs serijinių automobilių prototipai, todėl šio atvejo net nederėjo rimtai vertinti. Juolab kad tada „Jaguar Land Rover“ (JLR) atstovai pabrėžė, jog serijinis modelis bus negreitai ir visai kitoks.
Viskas iš naujo
Dabar akivaizdu, kad jie nemelavo. Pirmiausia visiems „tikriems“ visureigiams privalomas konstrukcijos elementas – tvirtas laikantysis rėmas – iškeliavo į istoriją. Vietoj jo panaudotas laikantysis aliumininis kėbulas, kuris sukurtas naudojant modernią JLR platformą. Pastaroji pritaikyta tiek vidaus degimo varikliams, tiek hibridinei ar net elektros pavarai. Automobilis tapo didesnis, jo glotnus stilius tik užuominomis primena legendinius ankstesniuosius modelius, o gamyba iš Solihalo Anglijoje perkelta į Nitroje, Slovakijoje, pastatytą naujutėlę JLR gamyklą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai