VMI viršininkė: kalbant apie klientų patirtį, svarbūs ne tik įrankiai

Tarp naujausių sprendimų – piko metu koordinuojami konsultuojančių padalinių veiksmai, 20% daugiau darbuotojų gyvoms konsultacijoms, operatyvus langelių perskirstymas pagal poreikį.
Dėl to vidutinis skambučių laukimo laikas sutrumpėjo dukart, atsiliepiama į 7 iš 10-ies skambučių, o anksčiau buvo – į 5-is. Gyvai klientai piko metu turi galimybę pasikonsultuoti per savaitę, o ne piko metu priimami kitą dieną.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai