2024-12-11 05:45

Agresyvi „Temu“ strategija: nuo rinkodaros bumo iki pardavimų triukų 

Hanno Bode („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Hanno Bode („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Europos Sąjungos priežiūros institucijos vis garsiau kalba, kad imsis griežtesnių priemonių siekdamos suvaldyti itin sparčiai Europoje šaknis įleidžiančias Kinijos e. prekybos platformas, tokias kaip „Temu“, „ Shein“ ir kt.

„Financial Times“ šaltinių teigimu, svarstomos priemonės apima naują elektroninės prekybos platformų pajamų mokestį, taip pat administracinius mokesčius už kiekvieną prekę. Įvedus tokį mokestį, pigios kiniškos prekės taptų mažiau konkurencingos.

Institucijoms susirūpinimą kelia tai, kad per pastaruosius metus smarkiai išaugo internetinės prekybos, kurios metu iš esmės yra išvengiama ES muitinės patikrinimų, mastas. Dėl sparčiai didėjančių siuntų kiekių ir fakto, kad jei jos neviršija 150 Eur ribos, nuo kurios taikomi muito mokesčiai, dauguma siuntų netikrinamos, didėja pavojingų prekių, pavyzdžiui, žaislų, elektros prekių, kosmetikos, suklastotų gaminių importas.

52795
130817
52791