Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2024-11-02 16:46

Lietuvių dizaineriams atstovaujanti „Locals.lt“ plečiasi Klaipėdoje

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aštuonerius metus lietuviškų prekės ženklų parduotuvių tinklą valdanti UAB „Localus“, šalia trijų parduotuvių Vilniuje ir Kaune, turės dar vieną uostamiestyje. Lapkritį „Locals.lt“ atidarys parduotuvę Klaipėdos „Herkaus galerijoje“.

Inga Ramonienė, UAB „Localus“ įkūrėja ir vadovė, skaičiuoja, kad per šių metų devynis mėnesius bendrovės apyvarta augo 15%, didėja lietuvių susidomėjimas vietos dizainerių kūriniais, todėl nuspręsta plėstis.

Pasak vadovės, apskritai idėja suburti žymiausius lietuvių dizainerius po vienu stogu kilo siekiant parodyti, kad jų kūriniai tiek unikaliu dizainu, tiek kokybe gali prilygti žinomiems pasauliniams prekių ženklams. 

Jos teigimu, vietinių kūryba domisi ne tik unikalumo ieškantys svečiai iš užsienio, bet ir vietos pirkėjai, norintys palaikyti lietuvių kūrybą.

Pirmoji lietuviškų prekės ženklų parduotuvė atidaryta 2016 m., o šiuo metu „Locals.lt“ veikia Vilniaus PC „Panorama“ ir PC G9, taip pat – Kauno PC „Mega“.

Vadovės teigimu, sunkiausias etapas buvo per pandemiją, kai reikėjo apsispręsti, ar apskritai toliau tęsti veiklą. Visgi, tikėjimas vietos prekių ženklų potencialu padėjo išgyventi karantino laikotarpį, o vėliau, pardavimo pajamoms pradėjus didėti, pasitvirtino lūkestis, kad konceptualių lietuvių kūrėjų drabužiai, aksesuarai, namų interjero prekės turi paklausą.

2023 m. UAB „Localus“ apyvarta pasiekė 1,33 mln. Eur ir buvo 10% didesnė nei 2022 m. Užpernai fiksuotą 20.776 Eur nuostolį 2023 m. pakeitė 90.494 Eur grynasis pelnas.VŽ rašė, kad mados ir verslo centras „Herkaus galerija“ tikisi pakoreguoti nuomininkų komplektą ir pritraukti mieste dar neatstovaujamų prekių ženklų bei aktualių paslaugų.

52795
130817
52791