2024-08-06 12:33

„Barbora“ per klaidą pirkti paskatino ir tuos, kurie neprenumeruoja naujienlaiškio

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Elektroninę maisto prekių parduotuvę „Barbora“ primiršę buvę klientai netikėtai sulaukė laiškų su kvietimu apsipirkti pigiau, nors nėra įmonei davę sutikimo gauti jos reklaminės informacijos ir neprenumeruoja naujienlaiškio.
  • „Barbora“ padarė klaidą ir ją pripažino.
  • Teisininkė įvertino pažeidimą ir galimas sankcijas.
  • Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos komentaras.

Julija Sosunova, „Barboros“ rinkodaros ir pardavimų vadovė, VŽ patvirtino, kad pirmadienį apie 10 val. dėl žmogiškos klaidos daliai registruotų klientų buvo išsiųsti laiškai su nuolaidos kodu pirmajam apsipirkimui.

52795
130817
52791