2024-04-23 08:45

Kaip pasirinkti tinkamą eksporto strategiją: JAV hyperentuziazmas

Eglė Pavydė, „hVIVO“ verslo plėtros direktorė Europai ir Azijai, „Venn Life Sciences“ pardavimų vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Eglė Pavydė, „hVIVO“ verslo plėtros direktorė Europai ir Azijai, „Venn Life Sciences“ pardavimų vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prieš pradedant pirmuosius eksporto žingsnius, svarbu kruopščiai ir detaliai pasiruošti – pasitikrinti bei įvertinti skirtingų šalių niuansus. „Tai galioja net ir artimiausioms rinkoms. Nereikia užsiliūliuoti mintimi, kad viską žinote“, – akcentuoja Eglė Pavydė, klinikinių tyrimų paslaugų bendrovės „hVIVO“ verslo plėtros direktorė Europai ir Azijai, „Venn Life Sciences“ pardavimų vadovė.

Skaitydama pranešimą „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimo profesionalų diena 2024“ apie B2B pardavimų niuansus skirtingose šalyse, JAV E. Pavydė apibūdino hyperentuziazmo sinonimu.

„Neskubėkite džiaugtis, jei pirmieji susitikimai su potencialiais partneriais JAV būna pakylėti, o jie labai entuziastingai įvertina jūsų produktą ar paslaugą. Vadinu tai šiai šaliai būdingu hyperentuziazmu. Kas svarbu šioje rinkoje, jei jau užmezgėte pirmąjį kontaktą, stenkitės kuo greičiau susitikti gyvai. Labai tinkamas sprendimas – ilga vakarienė, kur labiau kalbėkite ne apie savo verslą, o apie juos“, – pataria E. Pavydė.

52795
130817
52791