2024-02-18 15:10

Naujovėms išleisti milijonai ne visuomet pasiteisina

Andrius Kalašinskas, „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Kalašinskas, „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Reikia mokėti sėkmingai įvesti naujus klientų aptarnavimo sprendimus, įsitikinęs Andrius Kalašinskas, „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas. Pasak jo, neįvertinus visų aplinkybių, naujovės gali nepasiteisinti.

podcast::P1MCE5ph

„Būna, kad prekybininkas investuoja milijonus į naują technologiją, tačiau rezultatas – sumažėję pardavimai. Todėl būtina iš anksto projektuoti kliento patirtį, o tam, be kita ko, gali padėti tyrimai: stebėjimas, pokalbiai, duomenų analizė“, – sako A. Kalašinskas.

52795
130817
52791