2023-04-13 15:16

„Maxima“ pristato naują privatų prekės ženklą „Well Done“

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Prekybos tinklas „Maxima“ stiprina veiksmus privačios etiketės segmente. Pristatydamas naują prekės ženklą Baltijos šalyse „Well Done“, tinklas pasiūlys, kaip teigia, apie 700 aukštos kokybės produktų visose kategorijose.

„Well Done“ sukurtas tikslingai ir kruopščiai įvertinus įvairiausius šeimų poreikius. Šis prekės ženklas pirkėjams pasitarnaus kaip puikaus kokybės ir kainos santykio orientyras, produktai patenkins kiekvieno šeimos nario poreikius ir skonį, o asortimento įvairovė įkvėps gaminti ir paįvairinti kasdienį maisto racioną“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius.

„Maxima“ parduotuvėse Baltijos šalyse jau galima rasti apie 250 „Well Done“ prekių ženklo produktų įvairiose maisto kategorijose. 

Iki metų pabaigos asortimentas pildysis produktais visose maisto kategorijose, įskaitant pieno produktus ir kiaušinius, šviežius vaisius ir daržoves, mėsos ir žuvies gaminius, kepinius, šaldytus produktus bei daugybę kitų maisto produktų įvairiausiems skoniams ir poreikiams.

Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12.000 darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400.000 klientų.

„Maxima LT“ 2022 m. gavo 1,985 mlrd. Eur pardavimo pajamų – tai 12,8% daugiau nei 2021 m., tačiau dėl padidėjusių veiklos sąnaudų bei prekių savikainos, pelningumas sumažėjo 1 proc. punktu.

Privataus prekės ženklo ir pigesnių produktų segmentuose aktyviai veikia ir kiti prekybininkai.

Pavyzdžiui, prekybos tinklas „Rimi“ neseniai startavo su nauja kampanija „Piguoliai“, su kuria kviečia pirkėjus apsipirkti protingiau – pasinaudoti akcijomis, specialiais išpardavimais ir asmeninėmis nuolaidomis, o kiekvieną savaitę žada pateikti po 3.000 skirtingų prekių su nuolaida.

Kiekvienais metais prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse, daugėja privačios, paties prekybos tinklo ar jo partnerių „Rewe“, „Bila“, „Clever“ prekių ženklais pažymėtų gaminių.

Iš esmės prekybos tinklo „Lidl“ asortimentas yra paremtas privačiais prekės ženklais. „Lidl“ asortimentą sudaro beveik 90% privačių prekės ženklų produkcijos: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. 

Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų „Lidl“ prekės ženklų: „Pilos“, „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kiti.

Pigiausioms prekėms daug dėmesio skiria ir „Norfos mažmena“. 

52795
130817
52791