„Lidl“ – ne švelnus ir pūkuotas klientas, arba Kaip gauti eksporto vizą

„Lidl“, būdamas tarptautinis (vienas didžiausių ne tik Europoje, bet ir pasaulyje) tinklas, visose rinkose, kad ir kur veiktų, nors ir turi centralizuotą tam tikrų prekių tiekimą visų šalių parduotuvėms, neišvengia bendradarbiavimo su vietos gamintojais ir ūkininkais.
Tai natūralu – prekiaujant greitai gendančiais produktais itin svarbi kuo trumpesnė tiekimo grandinė, be to, veikia ir pirkėjų lūkesčiai, kurie Lietuvoje, ne išimtis, irgi turi ryškų nacionalumo aspektą. Kaip parodė šį sausį „Lidl“ atlikta pirkėjų apklausa, trečdaliui respondentų kilmės šalis buvo vienas iš trijų kriterijų renkantis maisto produktus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai