2023-03-23 06:45

„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur

Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuva“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuva“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį Lietuvos prekybos tinklas „Iki“ ketvirtadienį Vilniuje atveria trijų naujo formato parduotuvių duris. Mažiau stipriųjų alkoholinių gėrimų, bet daugiau šviežio maisto, gaiviųjų gėrimų, gėlių, gyvūnų prekių su šviežių produktų šaldytuvais augintiniams – tik dalis pokyčių. Prekybininkė stebės, kaip naujoves, prie kurių dvejus metus dirbo su užsienio ekspertais sutiks klientai, ir jei palankiai – tęs plėtrą.

Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad naujojo formato „Iki“ parduotuvių kūrimas prasidėjo prieš kelerius metus, kai po neįvykusio sandorio su „Rimi“, tinklas grįžo į aktyvaus verslo vystymo ciklą. 

Tuomet savo akcijų dalį portfelyje iki 93% padidinęs „Rewe“ tinklas suformavo naują vadovų komandą, kuri iš naujo įvertino įmonės strategiją, prekių ženklo išskirtinumą, vertybes ir esminius pranašumus, leidžiančius išsiskirti iš kitų tinklų.

52795
130817
52791