„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur
Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad naujojo formato „Iki“ parduotuvių kūrimas prasidėjo prieš kelerius metus, kai po neįvykusio sandorio su „Rimi“, tinklas grįžo į aktyvaus verslo vystymo ciklą.
Tuomet savo akcijų dalį portfelyje iki 93% padidinęs „Rewe“ tinklas suformavo naują vadovų komandą, kuri iš naujo įvertino įmonės strategiją, prekių ženklo išskirtinumą, vertybes ir esminius pranašumus, leidžiančius išsiskirti iš kitų tinklų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai