2023-03-22 06:45

Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla kalbos apie recesiją, prekybininkai neriasi iš kailio ir ieško naujų sprendimų, kaip prisivilioti didesnius klientų srautus ir išlaikyti pardavimus.
  • Naujajai „Rimi“ kampanijai pažeria kritikos, nes ji kiek kertasi su ilgamečiu tinklo pozicionavimu.
  • Neretai prekės ženklai, kalbėdami apie nuolaidas su auditorija, ima bendrauti lyg su darželinukais.
  • Didžiausias iššūkis, kaip rasti originalų, bet ir kokybišką sprendimą, kurį būtų sunku neigiamai interpretuoti.

Pavyzdžiui, prekybos tinklas „Rimi“ neseniai startavo su nauja kampanija „Piguoliai“, su kuria kviečia pirkėjus apsipirkti protingiau – pasinaudoti akcijomis, specialiais išpardavimais ir asmeninėmis nuolaidomis, o kiekvieną savaitę žada pateikti po 3.000 skirtingų prekių su nuolaida.

52795
130817
52791