Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija
- Naujajai „Rimi“ kampanijai pažeria kritikos, nes ji kiek kertasi su ilgamečiu tinklo pozicionavimu.
- Neretai prekės ženklai, kalbėdami apie nuolaidas su auditorija, ima bendrauti lyg su darželinukais.
- Didžiausias iššūkis, kaip rasti originalų, bet ir kokybišką sprendimą, kurį būtų sunku neigiamai interpretuoti.
Pavyzdžiui, prekybos tinklas „Rimi“ neseniai startavo su nauja kampanija „Piguoliai“, su kuria kviečia pirkėjus apsipirkti protingiau – pasinaudoti akcijomis, specialiais išpardavimais ir asmeninėmis nuolaidomis, o kiekvieną savaitę žada pateikti po 3.000 skirtingų prekių su nuolaida.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai