2023-03-09 06:45

Nuomininkų kaita prekybos centruose: batų alėjas keičia golfas, tęsiasi sporto prekių pakilimas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didžiųjų prekybos centrų (PC) valdymo svarbi dedamoji yra tinkamas nuomininkų komplektas, kurį nulemia parduotuvių apyvartos, pirkėjų susidomėjimas tam tikromis prekėmis ar strateginiai verslo sprendimai. Nors daugelyje centrų parduotuvių pavadinimai panašūs, didžiausius srautus ir apyvartas konkrečiame centre skaičiuoja tie prekių ženklai, kurie juose turi didžiausias arba vieninteles mieste parduotuves.

Dominykas Mertinas, vieną reikšmingiausių pagal apyvartas ir srautus PC tinklą Lietuvoje valdančios „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas, VŽ pabrėžia, kad šiame versle svarbu nuolat galvoti, kaip lankytojams apsipirkti patogiau, kokios naujos parduotuvės galėtų būti jiems reikalingos, be to, jų turi būti daug. Ne mažiau aktuali pramogų funkcija – geras paslaugų ir laisvalaikio praleidimo vietų balansas didins klientų susidomėjimą. Svarbu ir nuolat pristatyti naujovių, įdomių prekių ženklų. 

„Dažnai prekių ženklai, ateidami į Baltijos šalis, savo pirmąsias parduotuves nusprendžia atidaryti būtent „Akropoliuose“, – nepraleidžia progos pasididžiuoti pašnekovas. 

52795
130817
52791