Nuomininkų kaita prekybos centruose: batų alėjas keičia golfas, tęsiasi sporto prekių pakilimas

Dominykas Mertinas, vieną reikšmingiausių pagal apyvartas ir srautus PC tinklą Lietuvoje valdančios „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas, VŽ pabrėžia, kad šiame versle svarbu nuolat galvoti, kaip lankytojams apsipirkti patogiau, kokios naujos parduotuvės galėtų būti jiems reikalingos, be to, jų turi būti daug. Ne mažiau aktuali pramogų funkcija – geras paslaugų ir laisvalaikio praleidimo vietų balansas didins klientų susidomėjimą. Svarbu ir nuolat pristatyti naujovių, įdomių prekių ženklų.
„Dažnai prekių ženklai, ateidami į Baltijos šalis, savo pirmąsias parduotuves nusprendžia atidaryti būtent „Akropoliuose“, – nepraleidžia progos pasididžiuoti pašnekovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai