2022-12-20 06:45

E. prekybininkų galvos skausmas – paskutinis mygtuko „pirkti“ paspaudimas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš JAV mažmeninės prekybos tinklo „Target“ neseniai atkeliavo elektroninis laiškas, kuriame prekybininkė kvietė „Grįžti ir pabaigti apsipirkimą“, o virš stalinės lempos nuotraukos, kurią internete apžiūrėjau prieš kelias dienas, viliojo užrašas „Beveik tavo“.

Šis bandymas įkalbėti pirkti – vienas tarp daugelio kitų personalizuotų laiškų, kurie atkeliavo iš elektroninių parduotuvių, kuriose prieš kurį laiką lankiausi. Kai kuriose iš jų buvo skelbiamos nuolaidos, kitos žadėjo palengvinti šventinį apsipirkimo maratoną ir siūlė atrinktus produktus.

Panašūs laiškai signalizuoja tendenciją, kad e. prekybininkams tenka spręsti besitraukiančių internetinių pardavimų lygtį, kai po griežtų pandemijos ribojimų žmonės dažniau grįžta į fizines parduotuves.

52795
130817
52791