2022-10-12 13:04

„Decathlon“: mūsų verslo modelis veikia, tai patvirtina didėjantys pardavimai

Nicolas Fogola, UAB „Decathlon Lietuva” direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nicolas Fogola, UAB „Decathlon Lietuva” direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prancūzijos sporto reikmenų parduotuvių tinklas „Decathlon“, Lietuvoje veiklą pradėjęs 2018 m., pernai pardavė prekių už 26 mln. Eur – 175% daugiau nei 2020 m. Be to, kaip rodo įmonės Registrų centrui pateikti duomenys, 2020 m. turėtą 0,67 mln. Eur nuostolį pernai pakeitė 0,9 mln. Eur pelnas. Nicolas Fogola, bendrovės direktorius, VŽ sako, kad plėtra Lietuvoje, taip pat ir Latvijoje, kur atidaryta 2020 m., pasiteisino.

„Praėjus ketveriems metams nuo mūsų verslo pradžios Baltijos regione, galime teigti, jog mūsų verslo modelis ir komercinė koncepcija pasiteisino ir yra tinkami, o mūsų prekės ženklas yra labai palankiai vertinamas klientų“, – sako N. Fogola. 

Pernai buvo atsigavimo laikotarpis po ilgais uždarymais ir prekybos ribojimais žymėtų 2020-ųjų, kai dėl COVID-19 Vyriausybės ėmėsi priemonių, saugodamos visuomenę. 

52795
130817
52791