Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-02-23T08:46:13+02:00

    Iki šaunuoliai - savo pelno sąskaita skatina startuolius

    • 2022-02-23T09:14:09+02:00

      Abejoju ar tikrai savo pelno sąskaita skatina startuolius. Manau realiau tikisi sutaupyti darbuotojų sąskaita. Man asmeniškai nepatinka savitarnos kasos ir labiau patinka tradicinės parduotuvės.

    • 2022-02-23T10:45:13+02:00

      Man labiausiai patinka parduotuvės kur ateini ir pasakaibpardavėjei ko tau reikia o jinai atneša :)

    • 2022-02-23T11:03:09+02:00

      Jei daug laiko turite, tai taip. Galima pastovėti 30 min eilėje, ir dar 45 min. kol sulakstys visą krepšelį surinkti, kai pats praeiti ir susirinkti gali per 15 min :D

    • 2022-03-01T13:15:56+02:00

      Aš ten kur pamatau eiles ar atsivėpusias kokias net nebeinu. Ten koks lidl su viena veikiančia kasa, o toliau spaudžia mane pirkti prie savitarnos tai atsisakiau, nes laukau, kad nėra pagarbos pirkėjui. Laikas čia ne esmė, nes dirbti su skaneriu ar ten koks kitas vaisius aiškinkis ir ieškok. neverta manau

  • 2022-02-23T09:41:38+02:00

    Nera nieko gudriau kaip pirkeja idarbinti kasininku uz dyka. Super ideja

    • 2022-02-23T09:57:39+02:00

      Kitas žingsnis bus prie vežimėlių ratukų prikabinti šlapius skudurus, kad nereikėtų valytojų samdyti :) O šiaip, kiekvienam savo. Visada einu prie savitarnos, nes ten mažesnės eilės ir nėra chronių.

    • 2022-02-23T11:04:07+02:00

      Kasininkas yra dirbtinis intelektas. Nė vienos prekės tau niekur suvesti nereikės, nuskaityti ar pasverti. Ką nori dediesi į krepšelį. Tik banko kortelę reikės ištraukti.

    • 2022-02-23T11:06:39+02:00

      Vietoje šlapių skudurų yra robotai-siurbliai/valytojai. Išbandykit. Ar jūs manote, kad dirbti parduotuvėje yra darbas, kurį būtina atlikti žmogui? Ir šiaip darbuotojų trūkumas yra, darbo vietų Lietuvoje yra mažiausiai 300 tūkst. laisvų.

    • 2022-02-23T11:28:12+02:00

      Ar ne Čerčilis sakė, kad didžiausios kvailystės padarytos rimtais veidais. Tai linkiu šiek tiek pagerinti sarkazmo supratimą ir nepradėti ginčytis su visais, kurie parašo ironišką/sarkastišką komentarą :) :) :)

    • 2022-02-23T13:16:56+02:00

      Matai, komentarų niuansas yra toks, kad kai nematai žmogaus veido, negirdi intonacijos ir to žmogaus nepažįsti, ironija/sarkazmas dažnu atveju neatskiriama nuo durnumo, tad taip, jei tai buso ironija, atsiprašau, ne tas duris beldžiu

  • 2022-02-23T10:01:07+02:00

    pora daiktu savitarnoj pirkti ok, bet daugiau nepatogu.

    • 2022-02-23T11:05:17+02:00

      Kuo nepatogu bus pirkti daugiau daiktų, kai padarys vežimėlius? Reikia sistemas ištobulinti didelėms parduotuvėms, tai kol kas ant mažų paleidžia rinkti duomenis. Mažose vežimėliui nėra poreikio, kaip ir dėlioti prekes iš vieno krepšio į kitą. O Express ir niekas neperka prekių maišais.

  • 2022-02-23T11:02:21+02:00

    Puiku, pagaliau. Labai jaučiasi, kad iki trūksta darbuotojų, ypač Jasinskio IKI Vilniuje. Tabako skyriuje niekada nebūna pardavėjų, o ir paskambinius (ten toks skambutis ant prekystalio yra) ateina tik po kokių 5-10 min. Gal automatizacija išsispręs bent dalį problemos.

    • 2022-02-23T11:57:33+02:00

      Vien todel neinu i iki. Gaila sugaisto laiko, stoovint prie kasų eilėj 15 min.

  • 2022-02-23T16:42:25+02:00

    saunuoliai ! sveikinu ! tiems kas skundziasi, tai jei norit kad kasininkas jus aptarnautu - eikit i Norfa arba Maxima ir ten galesit vienas kita aptarnaut :) sveikinu Palinka ! daugiau tokiu parduotuviu. Aplamai Maxima cia "piarinasi" kad jauni vadovai ale grazus ir protingi.. bet kai paziuri kokios maximos kazkada buvo ir kokios dbr liko nusiurusios tai baisu.. saldytuvu stiklai pagelte, nesvarus ir suklere.. kainozenkliai irgi nusiure, formatas nekeistas 20 metu. Apsvietimas tragedija.. pelnus generuoja bet i aptarnavimo kokybe neinvestuoja.. paskui stebisi kodel praradineja rinkos dali. Pastaba Palinkui - isnaikinkit tuos lentynu koridorius parduotuvrse nes erzina klienta ir prailgina apsipirkimo laika.. nori nusipirkt vandens tai verciate klienta vaikscioti tai labirintais

  • 2022-02-23T21:33:06+02:00

    Buvau. Nepaliko jokio didelio įspūdžio. Prieš mane buvusiam vaikinui padarė klaidą, tas dirbtinis intelektas: priskaičiavo prekę kurios neturėjo, ir paskaičiavo tik 2 vienetus prekės, kai jis turėjo 3 vienetus. Žodžiu, dar reikėtų tobulinti ir tobulinti, nes netyčia apsimokant gali tapti "vagiu", kai sistema veikia netobulai.

    • 2022-02-24T01:07:05+02:00

      Sveiki, kadangi jau buvau šalimais ir teko bendrauti:) Taip, buvo tokia situacija - vienam klientui, iš keturių paimtų prekių tris paskaičiavo teisingai, tačiau vieną prekę parinko buvusią šalimais tikros prekės. Ją leidome tiesiog išimti (gavosi padovanota prekė, terminale galima klientui pačiam ištrinti jeigu jis mano kad buvo klaida) - tokiose sistemose visada (nebent būtų išskirtiniai, pasikartojantys piktybiniai atvejai) skaičiuojama kliento naudai ir išlaidos tiesiog nurašomos sprendimo kūrimo išlaidom. Suderintos, ilgiau veikiančios sistemos klaidų kiekis yra labai labai nedidelis, bet pirmąsias veikimo dienas gali pasitaikyti klaidų.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791