2025-10-29 05:45

E. komercijos ekspertas: svarbi ne bendra apyvarta, bet labai detalūs kiekvienos prekės rodikliai

Jurgis Gylys, daugiakalnės prekybos ekspertas „E-Commerce Talks 2025“ konferencijoje. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Jurgis Gylys, daugiakalnės prekybos ekspertas „E-Commerce Talks 2025“ konferencijoje. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Jurgis Gylys, daugiakalnės prekybos ekspertas, neseniai vykusioje „Verslo žinių“ konferencijoje „E-Commerce Talks 2025“, pastebėjo, kad verslą dinamiškoje konkurencinėje kovoje galima prilyginti lenktynėms.

Kaip varžybose bendras vidutinis greitis nelemia rezultato, taip ir e. prekyboje ne taip svarbu matuoti bendrą apyvartą ar pardavimus konkrečioje kategorijoje. Svarbu, jo nuomone, skaidyti dar smulkiau ir atrasti lemiamą detalę, kurią pakoregavus pokytis bus lemiamas, sako J. Gylys.  

Įvairūs tyrimai rodo, kad pirkimo procese e. parduotuvėse nubyra nemažai klientų, tad verta sutelkti dėmesį į taškus, kurie padėtų identifikuoti tuos praradimus, analizuoti priežastis, vertinti kiekvieną pirkimo kelionės tašką, kuris nulemia bendrą rezultatą. Sėkmingai identifikavus žingsnius, kuriuos reikia žengti, kad situacija keistųsi, rodikliai kils jau rytoj, tvirtina J. Gylys. 

52795
130817
52791