„Procter & Gamble“ pelnas šoktelėjo penktadaliu
Pasak JAV bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, grynasis pelnas ūgtelėjo nuo 3,96 mlrd. iki 4,75 mlrd. USD, pardavimų pajamos – nuo 21,74 mlrd. iki 23,39 mlrd. USD.
Abu rodikliai pranoko Volstrito analitikų prognozes.
Vien tik kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos augo 6%, sveikatos priežiūros produktų – 2%, namų apyvokos prekių – 2%, prekių vaikams ir asmens higienos priemonių – taip pat 2%.
Bendrovė tikisi šiais finansiniais metais padidinti pardavimų pajamas 1-5%.
„Procter & Gamble“, veiklą 1837 metais pradėjusi nuo muilo ir žvakių gamybos, dabar valdo plačiai pasaulyje realizuojamos produkcijos portfelį, sudarytą iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, įskaitant „Pampers“, „Tide“, „Arial“, „Lenor“, „Fairy“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Gillette“.