2022-02-07 06:45

Pilies g. vienintelei maisto parduotuvei „Aibė“ srautą teks dalytis su nauja „Rimi“

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Sparčiai besiplečiančio mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ sostinės Pilies g. parduotuvės atidarymą pristabdė pandemija, tačiau projektas įgyvendintas ir dabar naujausios koncepcijos parduotuvė pretenduoja perimti „Aibės“ klientūrą – iki šiol toje gatvės atkarpoje kitos maisto prekių parduotuvės nebuvo. Tuo metu „Aibė“ tikisi išlikti įdomi klientams ir akcentuoja, kad dabar srautams didesnę įtaką daro turistų trūkumas, o ne naujas konkurentas.

Kęstutis Žilinskas, UAB „Aibės prekyba“ direktorius, VŽ sako, kad, be abejo, naujo prekybininko atsiradimas koreguoja aplinkinių prekybos vietų pirkėjų srautus. Visgi „Rimi“ parduotuvės atsidarymo kaimynystėje pirkėjų srautas krito nežymiai, o gerokai didesnę įtaką Pilies g. esančios „Aibės“ parduotuvės pardavimams turi besitęsianti pandeminė situacija bei su ja susiję ribojimai, taip pat beveik išnykę turistų srautai.

„Dažniausiai bendras pirkėjų srautas atsiradus naujam prekybininkui tam tikroje vietoje ilgainiui net išauga. Daugiau pirkėjų atsiranda dėl išaugusios prekių ir paslaugų įvairovės, didesnio pasirinkimo, akcijų, specializuotų pasiūlymų. Auganti konkurencija naudinga pirkėjui ir dėl galimybės rinktis geriau konkrečius lūkesčius atitinkančią prekybos vietą tam tikroje vietoje, pavyzdžiui, greitesnio ar patogesnio apsipirkimo, malonesnio aptarnavimo“, – komentuoja K. Žilinskas.

52795
130817
52791