2022-01-26 13:38

Tyrimas: „Lidl“ domisi, kurių tinklų parduotuvėse dar apsiperka klientai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ atlieka klientų apklausą, kurią vadina tyrimu vidiniams poreikiams. Pirkėjų klausiama, kuriuose kituose dviejuose tinkluose jie apsiperka, kaip atvyko į parduotuvę – automobiliu ar pėsčiomis, kaip dažnai apsiperka „Lidl“, ar šio tinklo parduotuvėse lankomasi dėl kokybės, kainos, pateikiama ir daugiau įmonei aktualių klausimų. Ekspertai sako, kad šis tyrimas išsiskiria tuo, kad „Lidl“ neapsiriboja bendrais prekės ženklo vertinimais, bet domisi konkrečios parduotuvės lankytojų patirtimi ir poreikiais.
  • „Lidl“ atlieka savo pirkėjų apklausą kai kuriose parduotuvėse.
  • Ekspertų vertinimas: apklausos klausimai gali suteikti naudingos informacijos.
  • Kitų prekybininkų patirtys.

Papildyta „Norfos“ komentaru.

52795
130817
52791