2022-01-17 06:45

„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje vienodų parduotuvių, parduodančių tą patį asortimentą, atrodančių taip pat ir veikiančių pagal tuos pačius algoritmus ir principus. Užmojis apima visas 1.400 parduotuvių, veikiančių 5 šalyse.

Mantas Kuncaitis, „Maxima grupės“ generalinis direktorius, VŽ pasakoja, kad Baltijos šalyse ir toliau veiks trijų dydžių parduotuvės – „Maxima X“, „Maxima XX“, „Maxima XXX“, tik jos bus sugrupuotos į siauresnius formatus pagal parduotuvių plotą.

Baltijos šalių formatai bus tarpusavy vienodi, išliks vienintelis skirtumas tarp šalių – asortimento, kuris ilgainiui irgi panašės. Tuo metu Lenkijoje, kur veikia „Maxima grupei“ priklausančios „Stokrotka“ parduotuvės, ir Bulgarijoje, kur veikiama su „T-Market“ prekės ženklu, bus atskiri formatai, būdingi toms šalims, visgi išlaikant tuos pačius principus kaip ir Baltijos šalyse. Taip pat nuspręsta, su kokių formatų parduotuvėmis vyks plėtra kiekvienoje šalyje.

52795
130817
52791