2021-12-25 11:55

Savitarnos terminalai dovanų segmente: „Geros dovanos“ ir „Emoti Group“ patirtis

Įmonių nuotraukos.
Įmonių nuotraukos.
Išanalizavusi klientų apsipirkimo patirties duomenis, įspūdžio dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pristatė atnaujintą virtualaus asistento, leidžiančio apsipirkti balsu ir liečiant ekraną, versiją. Tokia sritis sudomino ir lietuvių įmonę „Emoti Group“, kuri Suomijoje atidarė dovanų kuponų savitarnos terminalą. Ekspertai pastebi, kad automatizavimo poreikis auga visose prekybos srityse.

Aurimas Mažylis, įmonės „Emoti Group“ vadovas, pastebi, kad per pandemiją nemažai verslų persikėlė į internetą, o jo atstovaujama bendrovė žengė priešinga kryptimi ir Suomijoje atidarė dovanų kuponų savitarnos terminalą.

„Jo veikimo principas gana paprastas – ekrane išsirinkus norimą dovaną, terminale ant stilizuoto popieriaus atspausdinamas dovanų kuponas. Pirkėjas taip pat gauna ir dovanų dėžutę, todėl nebereikia rūpintis kupono įpakavimu. Dovana pirkėjui pateikiama pilnai paruošta“, – apie sprendimą pasakoja A. Mažylis.

52795
130817
52791