2021-12-02 10:39

Lietuvos prekybininkų NPS: matuoja vis daugiau verslų, bet su konkurentais pasilyginti sunkoka

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net promoter score“), kurį stebi vis daugiau prekybos organizacijų. Dėmesingi savo pirkėjų poreikiams verslai stebi augančio NPS grąžą – per rekomendacijas ateinančius naujus klientus. Lietuvoje nėra vieno įrankio, kuris leistų stebėti savą verslą tarp konkurentų, tad vertinama NPS dinamika.
  • Klientų patirčiai įvertinti jų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net promoter score“) tampa vertingu įrankiu prekybininkų veikloje.
  • Rodiklio duomenys tarp didžiųjų Lietuvos prekybos įmonių.
  • Ekspertų įžvalgos ir komentarai, kaip geriau įvertinti savąjį NPS.

Arijus Kirdeikis, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Reprise Media“ vadovas, akcentuoja, kad neretai, kai pačios įmonės apklausia savo klientus, siekdamos įvertinti jų patirtį, dažniausiai sulaukia vertinimų iš vartotojų, kurių patirtis yra kraštutiniuose poliuose – arba iš nuolatinių klientų, patenkintų paslauga, arba iš tikrai prastą patirtį turėjusių vartotojų. Todėl, kai vartotojų patirties tyrimą atlieka tyrimų įmonė ir apklausiamas platesnis vartotojų segmentas, neretai NPS rezultatai būna šiek tiek prastesni, tačiau jie yra objektyvesni.

52795
130817
52791