Lietuvos prekybininkų NPS: matuoja vis daugiau verslų, bet su konkurentais pasilyginti sunkoka
- Klientų patirčiai įvertinti jų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net promoter score“) tampa vertingu įrankiu prekybininkų veikloje.
- Rodiklio duomenys tarp didžiųjų Lietuvos prekybos įmonių.
- Ekspertų įžvalgos ir komentarai, kaip geriau įvertinti savąjį NPS.
Arijus Kirdeikis, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Reprise Media“ vadovas, akcentuoja, kad neretai, kai pačios įmonės apklausia savo klientus, siekdamos įvertinti jų patirtį, dažniausiai sulaukia vertinimų iš vartotojų, kurių patirtis yra kraštutiniuose poliuose – arba iš nuolatinių klientų, patenkintų paslauga, arba iš tikrai prastą patirtį turėjusių vartotojų. Todėl, kai vartotojų patirties tyrimą atlieka tyrimų įmonė ir apklausiamas platesnis vartotojų segmentas, neretai NPS rezultatai būna šiek tiek prastesni, tačiau jie yra objektyvesni.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai